Limit3d Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 noen som har den? erfaringer? mulig å få fotoboks varsling på den? http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=39684 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Har en sånn ja, funker gull. Norsk forum med guide + filer man trenger for å få fotoboksvarsling på gps'en: http://tomtom.nystul.no/forum/viewtopic.php?t=862&highlight=fotoboks Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hvordan er det med kart for resten av verden, uten om skandinavia som ligger inne på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hvordan er det med kart for resten av verden, uten om skandinavia som ligger inne på den? Hmm. Det vet jeg ikke. TROR det bare er skandinavia som følger med. Resten av verden må man evt kjøpe eller laste ned på en eller annen måte. Står sikkert mer info på tomtom forumet. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har en, den er dritbra!! Enormt bra gps til den prisen :) Tok meg en time å få til fotoboksvarsler, enkel betjening, mye fiffige funksjoner. løp å kjøp Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 http://www.psdata.no/ps.asp?it=128563 billigste jeg fant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 men åssen strømkabel er det? sånn sigarett greie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jepp Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 sånn ''krølle''kabel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe jepp :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 bah :P syns det ser fælt ut, men får leve med det. kjøper vel den hos ps data bare jeg klarer å ta meg råd til det hehe. hvordan er det med lyd på den, mulig å få den til å si høyre og venstre i stedet for å se på skjermen hele tia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Min Tomtom One har ikke sånn grishale-kabel, men en helt vanlig slett en som fint lot seg skjule godt. Du kan selvfølgelig få stemmeinstruksjoner - det kan du vel på alle GPS'er? Greit å følge litt med på skjermen uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 oj, den har ikke det, var trossalt 5min siden jeg brukte den sist jeg svarte hehe. Stemmeinstruksjoner er veldig bra! Hvis du skal ha fotoboksvarsling så anbefaler jeg deg å laste ned gry fra tomtom forumet :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 oj, den har ikke det, var trossalt 5min siden jeg brukte den sist jeg svarte hehe. eh, den tok jeg ikke helt:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 5 min siden jeg bruke gps'n sist så jeg burde ha huska det :P Formulering er ikke min sterke side :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg