EVO IX Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Jeg har hatt førerkort i 5 år er 24 år og lurer på om jeg vil få, eventuelt hvor stor bot jeg vil få om jeg øvelseskjører med en 16 åring. Takk for svar! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 om du har hatt førerkortet i 5 år sammenhengende har du vel lov å øvelseskjøre med en 16 åring? var sånn når jeg tok lappen ihvertfall.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Takk ; ) Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 må du ikke være over 25 a? står vel noe på lovdata.no(står vel noe på lovdata.no) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 må du ikke være over 25 a?står vel noe på lovdata.no(står vel noe på lovdata.no) ja, kanskje det var det.. over 25 år og hatt lappen i 5 år sammenhengende.. Bot vet jeg ikke dessverre.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Du må være over 25 år og hatt lappen sammengendende i 5år. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 http://www.vegvesen.no/forerkort/ovingskjoring/ovingskjoring.stm Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Får vel bot for å kjøre uten gyldig førerkort antagelig :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Sitat S.V Den som er med deg må vere fylt 25 år og ha hatt førerett for bil utan avbrot minst dei siste 5 åra. Det er den som er med deg, som er ansvarleg for kjøringa, men du som øvingskjører har også ansvar. NB! Den som er med deg og øvingskjører privat, kan ikkje ta betaling, det er det berre trafikklæraren som kan gjera. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Den snakker du deg glatt ut av! Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hva gjør man ikke for en 16-åring....Tut og KJØR!:cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hva gjør man ikke for en 16-åring....Tut og KJØR!:cocain: Bedre med to på åtte som blør, en ei på 16 som har gjor det før :cocain: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 "Berre den som har gjennomført trinn 1 - trafikalt grunnkurs har lov å øvingskjøre" bør vel gjennomføre dette først tror jeg..sod på bt linken over her::: Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 er alle som skal øvekjøre som må ta det kurset ja, "foresatte" eller ansvarlige for bilen trenger ikke ta det lenger.. BTW når jeg tok lappen for 3 år siden stod det 24 år i papirene ;) Tror jeg hadde tatt den med en klype salt, du har tross alt hatt den lenger en 5 år ;) Tut og kjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hehe er 25 år og 5 år som er nå....jævlig kjipt da broren min er 22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg