Gå til innhold

Vis frem din Passat!

Ranger emnet

Jonolav95

Anbefalte innlegg

Da har jeg også kjøpt meg Passat, 1997 mod. 1,6 (trenger ikke mer, har nettopp fått tilbake lappen :p) men den drar helt greit.

Var og hentet den på fredag, er helt dønn original både utvendig og innvendig, men har mange planer for den, men det vil ikke bli gjort noe spess før til våren ca.

Men her er ett bilde av det nye "gliset"

Passatn.jpg

noen comments?

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 6 months later...
Var du på Lillehammer og vasket bilen din på onsdag?

Det burde han.. makan til møkksabb :D. Hihi. Han har fått konge felger da. Værre med meg gitt. Fortsatt orginalt. Men men.. se hva sommeren bringer. Trenger en skikkelig poleringsrunde og min. Tips til GOD poleringsmaskin? Den NAF selger var ikke noe særlig :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde han.. makan til møkksabb :D. Hihi. Han har fått konge felger da. Værre med meg gitt. Fortsatt orginalt. Men men.. se hva sommeren bringer. Trenger en skikkelig poleringsrunde og min. Tips til GOD poleringsmaskin? Den NAF selger var ikke noe særlig :D.

Har ikke vært der på lenge nei, men marius sin er jo ganske lik min da, han RS4 II felger.

Møkksabb? hehe, tror du skal passe deg, ellers kommer jeg og spyler deg neste gang jeg ser deg på treninga, hihi....

Vet de har noen bra maskiner på bilextra, hva de koster vet jeg ikke...

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider