Gå til innhold

Noen som spiller på www.topshift.com

Ranger emnet

Blix1

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke mange timene igjen av runden nå.. så er vel ikke så veldig mye vits i å bli med på noe team nå..

jeg har iaff lyst til å prøve meg neste runde.. kanskje jeg får til litt mer da.. :)

1 bil er kjedelig.. det er iaff sikkert! hehe!

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt noen dager nå, å har blitt helt hekta! Hehe... Gleder meg til neste runde, nesten så jeg skal være våken i natt bare for å være tidlig ute;) Men men... DriftClubNorway er teamet og vi satser på å bli best!:D:D:D

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig! :) kommer ikke til å holde meg oppe for å begynne først.. men kommer til å komme meg med i gamet i løpet av første døgnet iaff! :)

hvor lange er rundene forresten? flere måneder? noen uker?

anyways, skal bli moro å begynne på igjen! :D

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig! :) kommer ikke til å holde meg oppe for å begynne først.. men kommer til å komme meg med i gamet i løpet av første døgnet iaff! :)

hvor lange er rundene forresten? flere måneder? noen uker?

anyways, skal bli moro å begynne på igjen! :D

Hmm, ettersom jeg forsto det så holdt det på ca en mnd...

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man regge seg på nytt når det starter opp igjen? Eller beholder jeg bilen og trimmen og pengene jeg hadde spart opp? Jævlig kjipt hvis alt blir slettet da og jeg må begyne helt på nytt igjen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å ha biler som koster flere mill da. Klarer jo ALDRI å spare opp nok kr til en sånn bil før runden er over da. Blir jo som å slette spillet hver gang du kommer halveis da. Hva er morro når du aldri rekker å få den råeste bilen topp trimmet da? Tåplig spill isåfall.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto det slik at du kan kjøpe credits. Så hvis du har lyst til å bruke ha bruke dine egne penger på å vinne spillet, kan du hoppe ganske langt forover..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong-Erik. Penger er ikke problemet i spillet. Skaff sponsorer, MANGE sponsorer og del ut sånne kit slik at hver enkelt sponsor gir deg mere penger for hver credit. La oss si, du har en sponsor som gir $500 for 100 credit. Hva om man har 50 sponsorer som hver av dem gir $500 for hver credit. $25 000 for 100 credits, og dette er realiteten i spillet. Selv fikk jeg inn litt over $23 000 for hver 100 credit da spillet sluttet. På nesten 9 timer får man 800 credit. 8 x $23 000 = $184 000. I døgnet blir det nesten $500 000. Med tanke på at $23 000 ikke er mye på 100 credit, så er ikke millioner noe folk flest kan drømme om :P

Les beginners guide som jeg linket til tidligere. Der jeg lærte alt sammen. :)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider