acoupe Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Kan noen fortelle meg litt om hvor stor operasjon det er å bygge om til g60 16v? Hvordan fungerer ett slik oppsett i forhold til 8v? Kikka på volksport sine sider og dem hadde komplett kit for ombygging til g60 16v så jeg ble litt nysgjerrig :) mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Har hørt flere ganger at Polo Classic har nevnt at laderen ikke klarer å levere nok luft, men det er nok dessverre det jeg vet om det.. Litt priser her: http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/16v-g60-powerkit.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Kan noen fortelle meg litt om hvor stor operasjon det er å bygge om til g60 16v?Hvordan fungerer ett slik oppsett i forhold til 8v? Kikka på volksport sine sider og dem hadde komplett kit for ombygging til g60 16v så jeg ble litt nysgjerrig :) mvh stian Det er vistnok en grei operasjon om du har alle delene. Lettest å bygge på 16v blokk, men billig er det ikke. BBM selger forresten ut sine kit nå. Er omtrent like dyrt som å bygge 16vT, forskjellen er at du får betydelig mer effekt med 16vT Jeg ville ha bygd på 9A blokk. Med orginalt ladehjul og lader vil en G60 ha 160 hk og 0,65 bar ladetrykk, en G60-Limited (1,8L) vil ha 210 hk og 0,55 bar ladetrykk. Har et kit liggende fra VW Motorsport. Spørs om ikke det blir liggende og kose seg en stund til :thumb Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Har en overhalt 2.0 9a lavkomp 16v motor tilsalgs. Laderen leverer nok luft, men du får ikke de helt store ladetrykkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg