Gå til innhold

g60 16v

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg litt om hvor stor operasjon det er å bygge om til g60 16v?

Hvordan fungerer ett slik oppsett i forhold til 8v?

 

Kikka på volksport sine sider og dem hadde komplett kit for ombygging til g60 16v så jeg ble litt nysgjerrig :)

 

mvh stian

 

Det er vistnok en grei operasjon om du har alle delene. Lettest å bygge på 16v blokk, men billig er det ikke. BBM selger forresten ut sine kit nå. Er omtrent like dyrt som å bygge 16vT, forskjellen er at du får betydelig mer effekt med 16vT

 

Jeg ville ha bygd på 9A blokk. Med orginalt ladehjul og lader vil en G60 ha 160 hk og 0,65 bar ladetrykk, en G60-Limited (1,8L) vil ha 210 hk og 0,55 bar ladetrykk.

 

Har et kit liggende fra VW Motorsport. Spørs om ikke det blir liggende og kose seg en stund til :thumb

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår