Gå til innhold

SELGES: Opel Omega A Stasjonsvogn 1988-modell + delebil med "ny" motor

Ranger emnet

Omega-A

Anbefalte innlegg

Opel Omega A Caravan (1988) selges. + delebil (Omega 89-sedan)

Bilen er ikke EU-godkjent, mangler kun å skifte styresnekke, skite et styreledd, stramme håndbrekk og bytte ytre gummimansjett på venstre drivaksel.

Jeg har alle delene som skal til for å bilen i stand, servo styresnekke, med servopumpe og det som hører med, er klar for innmontering, mansjett for drivaksel har jeg kjøpt, styreledd ligger klart, og foringer som skal oppå støtdemperne forran, selv om det ikke var problem på EU så banker dem litt, så jeg har kjøpt det også.

Bilen har en god del rust i hjulbuene, litt i bagasjerom og noe i det rommet til høyre i bagasjerommet, helt nederst der er det et lite hull.

Den motoren som står i nå har gått 384.000, men i delebilen så står det lik motor som bare har gått 193.000 og er meget god. Gearbox er det også i delebilen som følger med.

På stasjonsvogna følger det med et sett med piggfrie vinterdekk på stålfelg.

Stasjonsvogna er i kjørbar stand, mens delebilen blir litt verre å kjøre, så den trenger nok en bil-henger.

Delebilen har alle karoserideler intakte, altså, alt er påmontert,dører, panser, bagasjelogg, vinduer. Frontruta på delebilen er 1 år gammel, fri for riper, småskader o.l og radioantenna er i selve ruta. Delebilen har også utmerkede støtdempere som er ca 1 år gamle.

Det følger også med en 1 år gammel bensintank på delebilen, og på stasjonsvogna er tanken 4 mnd gammel, iallefall 4 mnd siden jeg monterte den.

Alt selges samlet; 10.000,- (prisen KAN diskuteres)

Ta kontakt på telefon 98 48 40 44 eller PM, eller mail, eller bare post et svar under her.. bilder kan ordnes hvis det er noen som ønsker å se bilder av bilene.

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...