Pedersen Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1168011 Har en sønn(18) som skal/vil kjøpe denne. Den må kjøres helt til Tromsø. Så jeg er litt bekymret for han. Så jeg lurer på om noen her har kjennskap til denne bilen. Radiator, termostat og Bensinpumpe er i følge eier nettopp skiftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1168011 Har en sønn(18) som skal/vil kjøpe denne. Den må kjøres helt til Tromsø. Så jeg er litt bekymret for han. Så jeg lurer på om noen her har kjennskap til denne bilen. Radiator, termostat og Bensinpumpe er i følge eier nettopp skiftet. En bil som er god å bånne gassen med er garantert kjørt hardt! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage76 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Jeg hadde ikke tatt sjangsen med å kjøre denne bilen med radiator og bensinpumpe problemer hvis du har lang vei hjem.. Siter 92 Honda Prelude 2,3i 4ws 160 hk. 00 Honda Africa Twin 750. 98 Honda Cbr 900 rr. Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 En bil som er god å bånne gassen med er garantert kjørt hardt! enig der du... dvs slitt bil, stakkars :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadence Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Jeg hadde ikke tatt sjangsen med å kjøre denne bilen med radiator og bensinpumpe problemer hvis du har lang vei hjem.. Står nå da i innlegget at eier nettopp har byttet disse delene. Grei bil for 15 tusen. Kan ikke vente allverden for den summen. Siter Porsche 911 C2 Subaru Legacy Outback Sommertreff Crew http://www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Dere får ha takk for svar. Han har nå bestemt seg for den bilen, og jeg skal hjelpe han å kjøre den hjem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadence Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Tips: Skift olje og oljefilter ved hjemkomst. Vask motoren også, da ser du lettere om den svetter olje. Siter Porsche 911 C2 Subaru Legacy Outback Sommertreff Crew http://www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Tips:Skift olje og oljefilter ved hjemkomst. Vask motoren også, da ser du lettere om den svetter olje. Ja bilen kommer til å få seg en skikkelig overhaling, bare vi kommer oss hjem:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlade Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Kom du/dere velberget hjem med bil?isåfall hvordan var tilstanden?har maken bil selv og er storfornøyd=) Siter FireBlade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehe. joda vi kom oss hjem. Men for et vrak av en bil :shake Kan jo si det sånn at det var SVÆRT mye rust. Prøvde å få han fra det kjøpet. Men nyttet ikke uansett hva jeg sa. Håper bare han begynner å høre på fornuft fra nå av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DimitriX Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 har nettoppp kvittet meg mmed en honda prelude.. ikke den nei.. men kan gå god for at hvist det er oppussingsprosjekt er det absolutt vert det.. men de har myemyemye rust!!!!!!!!.... MEN er noe av de deilgste bilen jeg har kjørt..! Siter 87 MOD VOLVO 245 B21ET 89 MOD TOYOTA CAMMRY 84 MOD MB 190E 85 MOD VOVLO 245 DELEBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlade Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har nettoppp kvittet meg mmed en honda prelude.. ikke den nei.. men kan gå god for at hvist det er oppussingsprosjekt er det absolutt vert det.. men de har myemyemye rust!!!!!!!!.... MEN er noe av de deilgste bilen jeg har kjørt..! Min skal pusses opp når jeg er ferdig med militæret,en del rust..men fy f**n hvor deilig bil og kjøre,spesielt de med 4ws:D Siter FireBlade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maya87 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Følg med i hjulbuene bak, har hørt at det er der det veldig ofte er rust på Preluden:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg