geron Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hvilket luftfilter er bra å ha til denne bilen. Jeg har hørt at en ikke skal ha de som må smøres inn i olje innemellom, da det tar knekken på Luftmengdemåler (LMM). Er på jakt etter litt penere lyd når en drar på litt. Forslag og linker taes i mot med takk. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har Green Cotton filter, funker fett.. men da til 1.8l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas! Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ring eller send mail til Ts Racing. De selger et tørt filter. veldig likt K&N men i sølv. Er bra filter etter min mening. tøff lyd ;D men et annet et som kansje er råere lyd i er BSR Optiflow som gir den såkalte "due" lyden som plystrer flere ganger etter hverandre. Selges hos http://www.autopower.no kammerat av meg har det på A3. Veldig bra. Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 vet ikke helt om jeg vil at bilen min skal høres ut som en due... :S Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Men kanskje KN er tingen. Skal ta en telefon til TS jeg. :) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Men kanskje KN er tingen. Skal ta en telefon til TS jeg. :) Jeg har det filteret de selger på TS. Kosta 800 tror jeg. Du kan få det for 500 om du vil. Helt nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 konge. Hiver du opp et bilde? Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 konge. Hiver du opp et bilde? http://www.spiffo.net/100_0004.JPG < der har du et bilde. men jeg selger nok ikke ventilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jeg har det filteret de selger på TS. Kosta 800 tror jeg. Du kan få det for 500 om du vil. Helt nytt Hallo spiffo! Er int jeg! Eller er det ikke noe særlig for LMM min? Og holder det til en 260hk S3?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hallo spiffo! Er int jeg! Eller er det ikke noe særlig for LMM min? Og holder det til en 260hk S3?? Jørn Er jo like mange meninger om dette som det finns folk. Er noen som ikke anbefaler åpent filter som er satt inn med olje. Dette er et såkalt tørt filter. Var på TS racing og sa jeg skulle ha et åpent filter til Audi S3. Og da var det dette jeg fikk. Det er mere enn stort nok, nesten 30cm langt tenker jeg. Men dette er da bare filteret, så du trenger en overgang i tilegg.. Det ligger bare her og støver opp, så bare si ifra om noen vil ha det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Skal høre med TS i morgen. Litt greit å kjøpe riktig filter når en først kjøper. Til overgang, tenkte du noe sånn sparco gummirør? :) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Er jo like mange meninger om dette som det finns folk. Er noen som ikke anbefaler åpent filter som er satt inn med olje. Dette er et såkalt tørt filter. Var på TS racing og sa jeg skulle ha et åpent filter til Audi S3. Og da var det dette jeg fikk. Det er mere enn stort nok, nesten 30cm langt tenker jeg. Men dette er da bare filteret, så du trenger en overgang i tilegg.. Det ligger bare her og støver opp, så bare si ifra om noen vil ha det :) Send meg en sms når du våkner a? regner m jeg tar filteret! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 glemte nr da! 90074002 Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Kjøper du et ferdig K&N 57i Gen1/2 kit så får du filteret med alt av installasjonsmateriell, inkl eventuelle overganger som trengs. I tillegg får du det viktigste av alt, en festebrakett spesiallaget for å passe din bil! I de aller fleste tilfeller er det vibrasjoner som ødelegger luftmengdemåleren. Dette blir ofte satt i sammenheng med åpne luftfilter fordi folk bare lar det henge i motorrommet og ikke fester det skikkelig. Se på den originale luftfilterboksen, det er en grunn til at den er så seriøst boltet fast. Derfor: Kjøp originalt K&N til DIN bil og få med ordentlig utstyr for å feste filteret, problem solved! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg