OleC Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 :cool: :cool: :cool: cooooool:cool: :cool: :cool: Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by boXer Du vet du blir Gudfaderen av norsk drifting nå sant? :D Skal nok takle det :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 ahh; fett! Keep up the good work :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Nå har du gjort det nå :) Kan ikke være lenge til neste film kommer nå og den må jo nesten komme fra gata :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by RS2 Nå har du gjort det nå :) Kan ikke være lenge til neste film kommer nå og den må jo nesten komme fra gata :) Det blir nok uaktuelt. Drifting hører hjemme på bane! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 fine spor forresten på go-kart banen på rudskogen.. lurer på hvem det kunne ha vært jeg:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 så kommer bing... han skal laste ned det alle snakker om.. men det går ikke Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by FSR Det blir nok uaktuelt. Drifting hører hjemme på bane! Joa jeg er enig med deg der er bare det at man har sett litt for mye på slike Japse filmer :) Har noen planer jeg også. Tar du kvelds kurs i drifting eller?????? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 yodude Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by boXer Skikkelig tøft! Du er godt på veg ser man. Du vet du blir Gudfaderen av norsk drifting nå sant? :D Skal ikke glemme å rose den som har laget filmen! True, true!! Bakdekkenes værste fiende?? :D Bra jobba, FSR. Syntes jeg så et par glimt av bilen min gitt....... ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Føler at jeg har litt å si her... Har kjent denne gale guttungen hele mitt liv, han har siden barnsben av vist et talent for å bruke ting på hjul utenom det vanlige... Om det var å kjøre om kapp sittende på skateboard ned lange, svingete asfaltbakker i sommermørket(livsfarlig egentlig), Hoppe lengst på BMX Crosser'n eller kjøre villmann med olabil... Også med akebrett og ski var han som oftest best... Har dessverre ikke fått konkurrert mot han så ofte, men vi har hatt mye moro på hjul sammen.. jeg har også ofte stått ved sidelinjen som stolt lillebror! Så hvis dere vil, betal meg, og jeg tar i mot bestillinger for driftekurs.... (kødder da) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 morro!! :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Knall rått hehehe helt herlig og se på imponerende kontroll på den bilen skulle tru du ikke hadde gjordt annet en og sladde emd den bilen i flere år. Hva sa du eid den i to uker:D er noen som bare har talent for og ratte bil. Stå på håper diffen fikser seg fort. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Razer Føler at jeg har litt å si her... Har kjent denne gale guttungen hele mitt liv, han har siden barnsben av vist et talent for å bruke ting på hjul utenom det vanlige... Om det var å kjøre om kapp sittende på skateboard ned lange, svingete asfaltbakker i sommermørket(livsfarlig egentlig), Hoppe lengst på BMX Crosser'n eller kjøre villmann med olabil... Også med akebrett og ski var han som oftest best... Har dessverre ikke fått konkurrert mot han så ofte, men vi har hatt mye moro på hjul sammen.. jeg har også ofte stått ved sidelinjen som stolt lillebror! Så hvis dere vil, betal meg, og jeg tar i mot bestillinger for driftekurs.... (kødder da) Blir helt rørt jeg... Må legge til at denne stolte lillebroren på sidelinjen ikke er helt borte han heller. Leder vel Norgescupen i R/C 1:10 Touring Modified med snart et tresifret antall poeng :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by tasse Noen andre en meg som la merke til at filmklippet heter "lesekunst episode ni"? :D He he, ikke nå lenger... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg