Gå til innhold

erfaringer med lakking i polen?!?!?!

Ranger emnet

melbye...

Anbefalte innlegg

hehehehe jaja

Hvis du klarer og se om en lakkering er bra ved og se på et bilde så har du enten supermann evner eller så vet du nok ikke hva bu snakker om!

Det går ikke det nemlig!

Men til topic

Har sett mye rart av lakkering fra polen, men det er jo et spørsål om grav til finnish og penger. Ikke det at de lurer det på noe som helst måte, men det er enkelt og greit ikke de gravene der nede.

Men for all del, det finnes sikkert steder der du får et supert resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt resultatet ble bra på grunnlag av bilde. Hvor tar du det fra?

Eieren av bilen (fotografen) sier at resultatet ble bra og det er det jeg poengterer.

Å si "at det finnes sikkert steder der du får et supert resultat" får det til å høre ut som om det nesten ikke er mulig å få et bra resultat i Polen. Polen er ikke et grått østblokk-land. Det er faktisk veldig høy standard på varer og tjenester der nede. Jeg har ikke hørt at noen har kommet hjem med dårlig resultat enda. Men det kommer nok det også. Det er sikkert noen dårlige lakkere i Polen som det også er i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok det finnes sikkert masse steder da!

hehe

Jeg tenker egentlig litt lenger enn synsing og tanker.

En som ikke kan så mye om lakkering, synes en jobb er dritbra så kommer en fagman og synes den er dårlig som f...

Skjønner du hva jeg mener?

Det hjelper ikke hva 20stk syns, hvis de ikke vet noe særlig om det, eller ikke er pirkete.

det er ofte att jeg (som jobber med dette) synes en jobb ikke er no spes bra, men andre (som ikke jobber med dette) synes den er bra.

mulig jeg forklare meg litt dumt....

Det er et spm om grav til kvalitet enkelt og greit, og på lakkeringsværksteder i norge har vi et stort krav til kvalitet! Klart det finnes mye rart her i norge oxo da!

Dette er ikke noe jeg bare mener eller synes, sånn er det!

vet ikke om jeg forklarte eller forvirra mer nå men! hehe

Er du pirkete vil jeg råde deg til ikke og sende bilen til polen, men er du ikke så jævla pirkette så er det jo helt genialt! du får et resultat du er fornøyd med til en billig penge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider