projekt bruning Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 da butcher:har du lest hva tko600 kassa veier? den er faktis nesten dobbelt så tung som en m45;) Siter 242 prosjekt 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come *jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 62kg? eller mer? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 da butcher:har du lest hva tko600 kassa veier?den er faktis nesten dobbelt så tung som en m45;) Den veier 109lbs.. ca. 50kg Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 du kan no plukke ut motoren.. :) 150kg spart... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hehe...Bare å eta mindre, gutta! Helt klart den greieste måten å lette doningen på. I tillegg sparer man jo penger i matbudsjettet, som man kan bruke til tuning av bilen. Kutter man ut smør og majones på brødskiva og roer ned burger og babb, kan man droppe både karbontaket og rørbærearmene, som koster skjorte på skjorte. Dessuten blir vektfordelingen bedre, og tyngdepunktet lavere. Det er jo selvsagt å brøle i kjerka, dette; jeg veier jo mer enn både deg og bror din, men så har jeg ikke karbon og magnesium i bila mine heller... hehe, hei ole! er vel feil bil på bildet, men! nå er det vel brodern som har mest å hente, jaga han faktisk bort på elixia nå! han har vel 20 kg å ta av , før han kan begynne å mase ovenfor meg! nå er jo bobsesongen rett rundt hjørnet, så siden man skal i dagbladet i kondomdress skal det bort etpar kg her også, men skal vel på mer muskler! hehe! dabutcher: takk for tips og innspill, vet det blir mye jobb med det jeg har tenkt/drømt om, men det er vel sånn de feteste prosjektene blir til! har hørt at den veier 30 kg mindre en v8ern, siden t5'en er i alu, trodde jeg ikke at den veide så mye som du mener. blir i første omgang nok en turbokonvertert b230 her også, med noen uortodokse løsninger på turbo/ ic /wg siden. men det skal nok rotes opp en t-5 fra tyskland/ belgia, komplett, krasja donorbil på sikt, men først skal vi få hele bilen på veien, så får vi ta alle godsakene etterhvert! men syrebading tror jeg vi går for, selv om det er 10.000 for det, er jo en drøm å sveise rust, og letter nok av en del kilo også.... har man et bra skall, med bur, truetrack, gertrag og 300 hk, så kan man jobbe med forfiningen utover! går vel også for polyforinger, bilstein/voc, mo 5 og r dekk, da bør det jo sitte på litt! kanskje noen vet om org innsuget fra ft/fk er noen vits å begynne med, eller bør man gå for et ettermarkedssprut med en gang? skal jo ikke være det absolutt værste, men så egentlig for meg et chippa orginnsug. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Når vi først er inne på dette temaet så lurer jeg på en ting. Har store planer nå om å bygge opp en 242. Hvordan er det å få godkjent bilen med bur og bøttestoler og ribbet innvendig for nesten alt. Bakseter skal sveisei igjen med plater. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 såvidt jeg har skjønt, er det helt avhengig av hvem du møter på bt. noen godkjenner ikke bur i det hele tatt, noen godkjenner 1/2 bur, og noen synes det er greit med helbur. så det er bare å ta en ringerunde! vet ikke hvor du bor, men ryktet i mjøsregionen er at gjøvik er snillest. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hva med Chevy alu-åtter med T5? :D Masse HK og NM originalt, men omtrent samme vekt som B230F med M46. 330-380 HK og 5-700 NM uten modifikasjoner... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 såvidt jeg har skjønt, er det helt avhengig av hvem du møter på bt.noen godkjenner ikke bur i det hele tatt, noen godkjenner 1/2 bur, og noen synes det er greit med helbur. så det er bare å ta en ringerunde! vet ikke hvor du bor, men ryktet i mjøsregionen er at gjøvik er snillest. At gjøvik er snillest er bra fordi det er der det blir godkjenning hvis det blir no bilbygging. Blir det bur så blir det gateburet som pedersens-racing selger. Må vel ta telefonen fatt å ringe litt før man begynner med noen store planer. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Kan kjøpe 5'rn min med 700hk+ Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 At gjøvik er snillest er bra fordi det er der det blir godkjenning hvis det blir no bilbygging. Blir det bur så blir det gateburet som pedersens-racing selger. Må vel ta telefonen fatt å ringe litt før man begynner med noen store planer. Nei, man bør sende epost, fax eller brev.. (så du får svaret skriftlig). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Nei, man bør sende epost, fax eller brev.. (så du får svaret skriftlig). Ja det var kanskje ikke så dumt. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.