high octane Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Haha.. fortell! "jau, e d sånn du ska kjør rundkjøring"? "e d min tur t å kom innji runnkjøringa snart eller"? "du kjøre dæ ijæl ein dag du gut" "haha, d e bra du har d arti da" Sånne halvfrekke kommentarer. Tror jeg stiftan rundt 20 ganger i løpet av den dagen. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hehe.. utrolig bra! :D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jada, bare le dere! Skal jeg grave fram alle ulykker hvor det satt en mann bak rattet? Er dere noe bedre, da? Hissig..... Var jo ikke noe negativt der, var det? (Ikke hadde jeg tatt meg nær av det i allefall :) ) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 neida, er mange flinke dame sjåfører ute på veien.. skakke nekte på det!! er faktisk mange flinke i tungtransporten og!! der burde det kommet flere azza!! men når damer kan gjøre narr av oss gutter for ting vi gjør feil, som damer faktisk er veldig flinke! da burde vi menn (se.. jeg kaller oss menn!! hehe) få plukke litt på dere damer av og til og!! hehe og når det gjelder bilkjøring, så er jo damer og menn rimelig like til tider!! alle driter seg ut der!! eneste forskjellen er hva,hvor og hvordan! menn: i 60+ km/h som blir til større kræsj! damer: i 70- km/h som blir til flere bulker og skarper og små skader! og rygging, nei det er et kapitel for seg selv!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hahahha! Så bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Menn gidder ikke kjøre bedre, kvinner kan ikke kjøre bedre:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 -Jeg satt i kantinen og hørte smellet, forteller et øyenvitne til VG Nett. hvordan får man til det...? :doh Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg