Gå til innhold

Min første bil!

Ranger emnet

BadMikke

Anbefalte innlegg

IM000180.jpg

min-volvo.jpg

IM000179.jpg

060812_203431.jpg

Detta er da det som skal bli min første bil.. er det noen her som vet hva slags motor dette er? og om jeg kan trimme den uten store kostnader? det eneste jeg vet om bilen er at det er en 1980 modell 245 med 2.1 liters forgasser motor.. hvis noen har info om denne bilen vil jeg gjerne ha det :volvsmile

takker for alle svar :fatality:

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker. det var godt og høre at den kan bli bra :) så det er en annen forgasser ja.. fattern sa at motoren er bytta.. men vet ikke hva som har stått i denna før. effektanlegg er jeg på vei til og kjøpe nå så det blir greier :thumb

har veldig dårlig med penger nå men vist noen har peilig på hvordan man kan lage grenerør eller har tengninger skal jeg nok klare og sveiese sammen..

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den billigste formen for trim er nok å sette på et lavtrykks turbokit, eller bytte til turbomotor. Uansett kommer dette på minimum 4 000 kr.

Det å lage egne grenrør er ikke bare-bare, du kan risikere å tape effekt.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den billigste formen for trim er nok å sette på et lavtrykks turbokit, eller bytte til turbomotor. Uansett kommer dette på minimum 4 000 kr.

Det å lage egne grenrør er ikke bare-bare, du kan risikere å tape effekt.

jeg skal ikke ha turbo :P hehe. det har jeg bestemt meg for.. men vist noen har tegninger på grene rør som de vet funker så kan jeg sveise selv eller det eller så gjør onkelen min det(utanna sveiser) hehe.. har liksom matriale tilgjengelig da ville det blitt det billigste.. så lenge jeg får litt mer under panseret er jeg stor fornøyd =) hehe..

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fin ut denna... Er ganske vant med og høre at volvo 240 er harry jeg også!

Det må man nesten leve med, men de fleste sier nokk ikke det om man får den i bra stand og den ser fin ut!

Trim har jeg ikke mye peil på anna enn at turbo motor hjelper mye, men det skal du jo ikke ha :/

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider