Gå til innhold

Min første bil!

Ranger emnet

BadMikke

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ikke skal ha turbo er det diesel som gjelder ;) Turbodiesel selvsagt, selv om jeg skyter meg litt i foten nå.. Ca 115 hester (bare å rette i vei her), og lavere forbruk.. Hvis du har b21a yter vel den rundt 100 hester nå?

Du har ikke nevnt noe om rust endå, eller?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... rust på min bil :P haha.. jo er en del karoseri rust. men det tar jeg fort. er bare i kanalene. og litt i hjulbuende. 100 hester var jo ikke stort :P hehe.. men når jeg for penger så blir det ivertfall effektanlegg..

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent noen merkbar økning i hester av effektanlegg! Kanskje en "lureøkning" siden det bråker mer, for mer støy er jo mer hester ;) Dessuten vil bilen din høres rar ut på tomgang, a-motorer gjør alltid det og et bråkeanlegg vil bare forsterke det.. Hvis du er ute etter mer hester, ville jeg spart penger en stund og satset alt på en gang..

Ser du ble forespeilet 150 hester i din motor, med tanke på at motoren din mest sannsynlig bruker minst 1 liter på milen no, vil 150 sugehester resultere i bonus til alle på den lokale bensinstasjonen ;)

Og husk, biler uten turbo suger ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider