Chasin Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Skal ta noen bilder av bilen til en kompis. Den er lakkert i orangemetallic... Har noen noe tips om gode steder å ta bilder av denne bilen i Trondheim? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ute på Piren(e) Skal du vel klare å finne noen ;) Festningen på kveldstid osv Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Oppe på festningen er nok litt vanskelig med mindre man har 4x4 og null respekt for området.... Piren er nok ett greit tips ja :) Noen flere? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Midt utpå Lerkendal! Nei da, utenfor sentralstasjonen da? (Ganske nært Piren da men) Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Når jeg husker på det prøver jeg å se etter fine plasser... men har enda ikke funnet noen jeg liker spesielt godt Kom med flere tips folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Leirfossen nedenfor demningen er en fin plass Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 det beste er bare å ta en cruise tur å se litt rundt om kring. må da finnes noen bra å:P inne i grillstad tunnelen:D haha Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Kjør mot Byneset, stopp en sted der utsikten mot sjøen og fjell (tror det er klett eller noe) Kjør opp te Byåsen, så får du hele byen i bakgrunn Foran Bybroen (kan bli vanskelig da det vandrer mange folk der) eller de gamle husene der omkring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg