Gå til innhold

Sunny GTi 2.0 - Prosjektet mitt

SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

Har endelig fått satt av litt penger til stash :D

Montert KingDragon luftfilter:

http://www.astperformance.com/pictures/universal/filter/filter_kd-al2452.jpg

De verken hadde eller kunne skaffe adapter til å montere det, så jeg måtte tilpasse et selv for å få det montert, men det henger på nå ;)

Endelig litt god lyd. Både blåselyden fra filteret og grommere lyd bak.

Den neste tingen ble momo belteputer (viktigst av alt! :rolleyes: )

Den sorte her:

http://www.felgimport.no/www.felgimport.no/wip/files/jpg/2000/02/950102727.2661.3_thumb.jpg

Sammen med belteputene monterte jeg en Momo Sphere-girkule. Kappet ca 6-7cm av girstangen også. Mer gøy slik :D

http://www.felgimport.no/www.felgimport.no/wip/files/gearkule///1038235027.28240.266_thumb.jpg

Slengte også på sommerfelgene mine. Noen heftige :rolleyes:kantkjørte 15" Rial felger. Skal ut og se på nye 17"ere på tirsdag..

Kameraet mitt jukser litt for tiden, så får ikke tatt noen bilder enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takker Hawkon :)

Det finnes ca ingenting styling til sunny. Folk som svir av penger på dem bruker mest (les: alt) på motoren.

Men jeg kom over en fanger og noen sideskjørt som jeg likte rimelig godt, da jeg surfet på gtir-forumet i england for en tid tilbake.

Eneste minuset er at de selger dem bare i New Zealand (som jeg har funnet) og da blir frakten like dyr som selve fangeren.

Litt rally-look, med fete fjernlys ;)

bodykit.jpg

Hadde ikke vært feil den der.

Han med GTi-R-motoren er ute og freser nå. Går som ei kule den bilen. Synd det bare er forhjulstrekk.

Rundt 250hk nå, har deler liggende hjemme for å klare rundt 350hk. damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Det finnes ca ingenting styling til sunny. Folk som svir av penger på dem bruker mest (les: alt) på motoren.

Men jeg kom over en fanger og noen sideskjørt som jeg likte rimelig godt, da jeg surfet på gtir-forumet i england for en tid tilbake.

Eneste minuset er at de selger dem bare i New Zealand (som jeg har funnet) og da blir frakten like dyr som selve fangeren.

bodykit.jpg

Han med GTi-R-motoren er ute og freser nå. Går som ei kule den bilen. Synd det bare er forhjulstrekk.

PENT!!

Liker bilen din SunnyGTi2.0 .. Lyst på en slik en selv... Betalte du mye for din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

PENT!!

Liker bilen din SunnyGTi2.0 .. Lyst på en slik en selv... Betalte du mye for din?

Jeg gav ca 23.000kr for den. ;)

I Tyskland vel og merke. Ble ca 45.000kr i avgifter og moms og greier, så den endte opp mellom 65-70.000kr

Ikke svært billig, men det er en sjelden bil her i landet og den var fint holdt.

Dette er ikke en bil jeg kommer til å selge med det første.. Blitt litt glad i den etterhvert :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. hehe.. Skummelt det der.. du har nå iallefall en tøff bil.. men jeg har nå blitt gla i møkka bilen min jeg også.. fiklet litt for mye me den.. Skulle hatt noe mindre sliten og mindre konebil aktig..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Skjønner.. hehe.. Skummelt det der.. du har nå iallefall en tøff bil.. men jeg har nå blitt gla i møkka bilen min jeg også.. fiklet litt for mye me den.. Skulle hatt noe mindre sliten og mindre konebil aktig..hehe

Jeg likte heller ikke bestemor-preget på bilen min.. Derfor kjøpte jeg GTi-R-panseret :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by phower

monter turbo på den!

Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til ;)

Blir fort svært dyrt, og den går greit som den gjør. Er jo bare 18år.

Men det blir forhåpentligvis turbo en gang.. Et stykke frem i tid vel å merke. :)

Fikk tatt et bilde av sommerfelgene:

sommerfelger.jpg

Ikke akkurat heftig, men de får duge til jeg skaffer meg noen 17"ere.

Fin høyde på girkula nå:

girkule.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til ;)

Blir fort svært dyrt, og den går greit som den gjør. Er jo bare 18år.

Men det blir forhåpentligvis turbo en gang.. Et stykke frem i tid vel å merke. :)

Fikk tatt et bilde av sommerfelgene:

Ikke akkurat heftig, men de får duge til jeg skaffer meg noen 17"ere.

Fin høyde på girkula nå:

hørte jeg noen si senkesett? :) blir bra det der om du bare slipper den ned litt...

re: styling, trodde det fantes mye til pulsar/sunny jeg men... hvilket karosseri har du?

søk på pulsar.. er det de heter i australia og usa, trodde det fantes litt jeg men... sentra er vel temmelig lik også, bare ikke samme baken?

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

hørte jeg noen si senkesett? :) blir bra det der om du bare slipper den ned litt...

re: styling, trodde det fantes mye til pulsar/sunny jeg men... hvilket karosseri har du?

søk på pulsar.. er det de heter i australia og usa, trodde det fantes litt jeg men... sentra er vel temmelig lik også, bare ikke samme baken?

Vet at den er høy. Som å kjøre en sprek traktor :D

Har ikke fått det på enda fordi jeg var i fjellet i påsken.. Greit med mest mulig bakkeklaring ved kjøring på _humpete_ grusvei med snø. ;)

Det er nesten ingenting styling til sunny/pulsar. Har brukt uttallige måneder på å lete, men bare funnet et par. Carzone-settet ser helt for j*vlig ut, phoenix power sitt er vanskelig å få tak i, og SE-nissan sitt widebody-kit koster 1900 GBP!

Eneste greie alternativet er da det jeg viste bilde av.

Sentra er litt større tror jeg. Mer som en almera, men kan ikke si det sikkert. Den er ihvertfall ikke lik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bodykit.jpg

EVO 5 gsr front er det forresten ;)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at den er høy. Som å kjøre en sprek traktor :D

Har ikke fått det på enda fordi jeg var i fjellet i påsken.. Greit med mest mulig bakkeklaring ved kjøring på _humpete_ grusvei med snø. ;)

Det er nesten ingenting styling til sunny/pulsar. Har brukt uttallige måneder på å lete, men bare funnet et par. Carzone-settet ser helt for j*vlig ut, phoenix power sitt er vanskelig å få tak i, og SE-nissan sitt widebody-kit koster 1900 GBP!

Eneste greie alternativet er da det jeg viste bilde av.

Sentra er litt større tror jeg. Mer som en almera, men kan ikke si det sikkert. Den er ihvertfall ikke lik ;)

Trodde sentra var avkommet til pulsar/sunny jeg men... Almera blir vel ikke solgt i statene engang. Altima stammer ifra Bluebird igjen, men til syvende og sist, så er jo ikke en bluebird og en sunny så veldig ulike.. heller ikke cherry og resten av familien heller men :D

de får vel sine grener etterhvert... skal skrike ut om jeg kommer over noe ihvertfall :)

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...