Gå til innhold

Sunny GTi 2.0 - Prosjektet mitt

SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by SunnyGTi2.0

Her er et bilde av den fangeren og de sideskjørtene jeg vil ha. Et bilde som yter dem mer rettferdighet enn bildene av den blå gtiren.

front.jpg

yummyyummy

Hvor får du forresten kjøpt denne stylingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

For å minske kassevolumet kan du vel først å fremst snu elementene slik at du har magnetene inni kassa.. Du skjønner sikkert selv hvorfor :)

Har tenkt på det, men nei.. Vil ha magnetene stående utover.. De ser så saftige ut, at de kan nesten ikke skjules ;)

Du skjønner sikkert selv hvorfor :)

Er ikke plass til å snu dem nå uansett.. Klossene tar litt for mye plass til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi,trenger litt hjelp her,jeg må få fiksa opp min lille SR trenger tips linker til priser utsyr og forslag på hva som kan gjøres,tok fronten for 20 lapper i vinter så har ikke rekt og lakkere fangeren foran enda retta noen rust skader uten og lakkere så før jeg sender den inn til finpussing vil jeg gjerne ha noen forslag da,skal lakkere lister skjørter og fangerene nesten helt ned,kan legge ut noen bilder segnere så kan dere se hvorfor jeg trenger litt hjelp,vil gjerne ha et f-50 scoop i panseret å,noen som har peiling på hvor vanskelig det kan vere eller??

M.v.h

babyhmm?Mortenbabyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefon fra de som bestilte inn stabstaget til meg her om dagen..

De fikk ikke tak i det! Kunne ta alt fra et halvt til ett år til de fikk tak i sa de! Det var ikke på lager noe sted. Det i sånne stunder det er kjipt å ha en bil folk flest ikke gjør noe særlig med :(

Nå er det jo snart tid for vinterhjul igjen, og jeg lurer på om jeg skal lakkere felgene før de skal på..

Blir de felgene som står på bilen på første side i denne tråden. Altså de orginale 14"-felgene :D

Hva synes dere; lakkere dem hvite eller gullfarga?

Hvit gjør jo bilen litt rally-aktig, men de ender nok opp med å være grå det meste av tiden :(

Gull kunne jo vært fett, men vet ikke hvordan det blir med såpass små felger gullfarget..

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk ikke tak i det! Kunne ta alt fra et halvt til ett år til de fikk tak i sa de! Det var ikke på lager noe sted. Det i sånne stunder det er kjipt å ha en bil folk flest ikke gjør noe særlig med :(

Nå er det jo snart tid for vinterhjul igjen, og jeg lurer på om jeg skal lakkere felgene før de skal på..

Blir de felgene som står på bilen på første side i denne tråden. Altså de orginale 14"-felgene :D

Hva synes dere; lakkere dem hvite eller gullfarga?

Hvit gjør jo bilen litt rally-aktig, men de ender nok opp med å være grå det meste av tiden :(

Gull kunne jo vært fett, men vet ikke hvordan det blir med såpass små felger gullfarget..

Hva synes dere?

Lakk de hvite! :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hvordan går det med stab.staget? Stab.stag til N14 har jeg sett flere steder.

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Beklager dårlig oppdatering av prosjektet. Er bare såvidt innom bilforumet.net for tiden. Bruker mer tid på andre forum..

De vinterfelgene det var snakk om ble lakkert hvite. Ble temmelig gromt. Litt rally-style ;)

Skal prøve å fikse noen nyere bilder i løpet av kvelden!

Jap_Power: Jeg har også sett det flere steder, men har enda ikke funnet noen som faktisk får tak i det. Fikk beskjed om at lageret var tomt hos produsent, og at det var usikkert når de skulle lage en ny serie. :(

Nordic Autotech skulle sjekke opp om de kunne skaffe, så jeg venter og ser.

xitius: Antar at du mener det store hullet i den fangeren fra new zealand?

Der skal det i en intercooler seff!

Det går mot turbokonvertering nå. Ikke noe syke greier, men det vil nok merkes ;)

Planen er å bruke grenrør og dyser fra en s14, sammen med en t28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet blinkere på http://www.needforspeed.co.uk

Kjøpte to sett og tror det kom på ca £60.. Litt penger, men definitivt verdt det ;)

Her er et bilde av trallen med hvite vinterfelger:

vinterfelger.jpg

En annen stor begivenhet siden sist gang :(

200000.jpg

Såå.. Det jeg tenkte var at når bilen har passert 200k så er det vel på tide med litt pustehjelp i form av en T28? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider