Gå til innhold

Sunny GTi 2.0 - Prosjektet mitt

SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 5 weeks later...

Har montert blå lysdioder i instrumentene nå. Knappene har også fått blå belysning. Trakk godt opp innvendig!

instrument.jpg

Har også fått inn en av de nye stolene. Vet ikke om jeg har skrevet det før, men jeg hang meg på et tilbud powerzone hadde på Ractive-stoler med justerbar rygg. Nå er den ene montert og den andre monteres snart ;)

En kamerat er svært behjelpelig med sveising av understellet, heldigvis. Hadde ikke kommet langt uten tror jeg..

Skal se om jeg finner noen bilder av stolene.

Monterte også høytsittende bremselys i dag ;) Skikkelig performance-del det :) Monterte det sånn at det ser ut til å være integrert i spoileren når jeg bremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat montert blå dioder også. Det hjelper litt. :)

Angående stab. stag: Nordic Autotech kunne få tak i Whiteline stag til 1450,- eller noe sånt. Jeg bestilte selv direkte fra Whiteline. Med frakt ble det ca. 1250,- Jeg fikk det innen en uke. Toll? Nei det har vi ikke sett.

white_1.jpg

white_2.jpg

Edit: Bilder.

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint det ble med blå lys dioder! Hva slags pærer har du brukt? Måtte du inn med noe ekstra ledninger å drit?

Kjøpte dioder fra http://www.dioder.dk . Der kommer diodene montert på bittesmå kretskort som passer rett i de orginale pæreholderene! Ikke noenting ekstra mas og kjas med det!

Det verste med hele greia var å få på speedometervaieren etterpå.. SR20-motor og aircondition tar litt plass under der, for å si det sånn ;) Men det gikk nå til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få deg en Gtir vinge bak..det er sjef:D

Har du det originale panseret?..har en kompis med Gtir som vil ha original panser:P

Hva skal du i såfall ha for det?

Hvor lurt er det å sette på et orginalt panser på en GtiR da?? Når cooleren er rett under scoopet på panseret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få deg en Gtir vinge bak..det er sjef:D

Har du det originale panseret?..har en kompis med Gtir som vil ha original panser:P

Hva skal du i såfall ha for det?

Blir en gtir-vinge etterhvert, men er litt usikker på når.. Går litt mye penger i turbokonvertering for tiden.

Listen over deler ser nå slik ut:

Apexi S-AFC 2

OBX Justerbar bensintrykksregulator med måler

T28 turbo fra S14

GTi-R manifold

GTi-R toppmontert IC med festebraketter

Turboelbow fra GTi-R

Greddy full auto turbo timer

...så kan snart bare sette i gang nå. Mangler noen pakninger, slanger og rør, så er det bare å sette i gang ;)

Anlegger i bagasjerommet har jeg pgså gjort noe med, etter at det har ligger dødt i nesten et år :( Skal fikse noen bilder i nærmeste fremtid.

Mye å gjøre for å få bilen klar til sesongen..

Rolla GTR: Har det orginale panseret ja, men det blir mye penger i frakt på det.. Tror det ville vært lurere å hørt med den lokale bilhuggeren.

Gidder du poste noen specs på bilen til han kompisen din? Holder den også til i Sotra? Alltid gøy å høre om saftige sunnyer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..holder til på sotra..

Fyren bruker alt av tid og penger på bilen. Har kjøpt seg en Sr20det til som han holder på å bygge på..Håper 450hk++ Og bilen går noe styggjævli nå. Knuste girkassen en gang(sto i min garasje i 2 måneder) og klarte å dele clutcen i 2 for ikke så lenge siden, så det er nok av gamper i den bilen.

Har vel gjort det meste som egentli kan gjøres uten å bytte turbo. Lader 1.3:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider