Gå til innhold

Gatebil på Geiteryggen 9-10 august -03

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Hei !

Dette har jeg gleda meg lenge til, gatebiltreff på geiteryggen :)

Jeg bor jo i Skien, og kjørelærern min sitter i styret (John Bergan).

Ellers lurte jeg på om noen fra bilforumet hadde planer om å ta veien til Skien for å være med på treffet? Eventuelt om dere vet om noen feite biler som kommer?

*glede seg*

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er nok 95% av alle aktive bilforumet.net medlemer (som ikke må jobbe, passe kona, stelle med gipsen eller evnt. lufta lillesøster) på våler banen... der skal vi kose vårsch

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Hei !

Dette har jeg gleda meg lenge til, gatebiltreff på geiteryggen :)

Jeg bor jo i Skien, og kjørelærern min sitter i styret (John Bergan).

Ellers lurte jeg på om noen fra bilforumet hadde planer om å ta veien til Skien for å være med på treffet? Eventuelt om dere vet om noen feite biler som kommer?

*glede seg*

Det står ikke noe om dette på http://www.gatebil.no sine sider lenger, så går utifra at det er avlyst. John Bergan er forresten nesten naboen min :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Avlyst pga sterk miljølobby i området er det jeg har hørt.

Mhm, er "noen få" som snakker "alles sak" der.. De lager problemer hver gang det skal gjøres noe der oppe.

Er snakk om noen få dager i året, og da skal de lage bråk, selvom de fleste har flyttet dit etter flyplassen ble laget. *sukk* :(

I fjor var det ikke gatebil, men noe "i samme gate" som blir arrangert.. Da hang visst noen av de horete folka "avlyst-lapper" over reklame-plakatene til arrangementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Avlyst pga sterk miljølobby i området er det jeg har hørt.

hva betyr det for oss som ikke skjønner "miljølobby" helt?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#)(¤"#)(%/)¤%/"=#)%/=)"#(%)"#/%)"#(/%)#"(/%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annerledes vil jeg ikke uttale meg om de som måtte jobbe mot et slikt arrangement her. Dette skal undersøkes.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider