pumpedyse Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jeg kommer ikke hvis det blir i helga.Kan kun ukedager etter kl 20:00 passer det bedre for folk neste fredag 8/9-06 kanskje..... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 passer det bedre for folk neste fredag 8/9-06 kanskje..... da kan jeg bli med oxo.. kanskje broder'n blir med og, isåfall kommer 2 røde mk1 cabber. kanskje nitewlkr blir med i 4dørs'n.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 da kan jeg bli med oxo..kanskje broder'n blir med og, isåfall kommer 2 røde mk1 cabber. kanskje nitewlkr blir med i 4dørs'n.. hva sier dere andre til at vi tar det neste fredag ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hva sier dere andre til at vi tar det neste fredag ? Høres ut som en plan. 19:30 på Tyrigrava. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ja, råsmart å legge det når det er gatebil, kommer sikkert mange da... Nei, får nok heller bare vinke når man ser noen tilfeldig, er aldri lett å få ting til å klaffe for alle! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ja, råsmart å legge det når det er gatebil, kommer sikkert mange da... Nei, får nok heller bare vinke når man ser noen tilfeldig, er aldri lett å få ting til å klaffe for alle! hmm... er ikke lett dette. men det virker som en del har tid selv det er gatebil samme helg..... rekker jo gatebil selv om du blir med noen timer på cruising... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er vel mange av oss som ikke skal på Gatebil også.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jaja, dere eastside-people altså;) Selv skal jeg visst jobbe på gatebil igjen, men det blir vel fler treff... Vi får se! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hva med et minitreff på lørdag ( i morgen) for de som kan da? Møtes i sandvika eller noe sånt? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hva med et minitreff på lørdag ( i morgen) for de som kan da? Møtes i sandvika eller noe sånt? I'm in! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 kan være med på det jeg å Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 jepp, møte kl. 18 på statoil? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ja, det skal jeg prøve... har et par ting som må fikses etter et par uheldige "episoder" med Einseren i dag. Ikke noe alvorlig, men hvis jeg står på i morgen så har jeg den klar til 18:00 håper jeg ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 vi trenger jo ikke å si 18.00, hverken senere eller tidligere. Man kan godt komme litt utover kvelden også, om vi klarer og holde koken såpass lenge da. Fint om du kommer :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det var kun jeg og Henning som var i Sandvika i dag, vi fikk akkurat litt godvær til kl 6 og håpet at fler ville komme, men det skjedde ikke, da.. Jaja, men hyggelig var det jo da;) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg