Laaars Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg skulle så gjerne ha kommet... jeg holdt på å bli klar da jeg "bare" skulle senke bilen litt mer forran. Og med altfor lite søvn surra jeg fælt og ting gikk ikke som jeg ville, så tiden gikk og jeg rakk det ikke :( Men men... neste gang! :thumb Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Ja, skjønte at det var noe i veien... Men det går bra, vi tar det som det kommer! Gleder meg til å se nybilen din live, hørt den skal være fet:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jepp, koselig var det :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Blir det treff neste fredag for oss som ikke gidder/har råd til Gatebil? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hehe, sånn som det ser ut nå har jeg ikke råd til å kjøre til dere engang.... får håpe situasjonen forbedrer seg....:) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 vi tar et førstkommende fredag.. med forbehold på godt "vær".. oppmøte kl 19 westside shell på ullevål. oppmøte eastside tyrigrava kl 1930 westside cruiser fra shell på ullevål ut til tyrigrava kl 1915 og møter east side gutta ca kl 1930 etter en time eller noe på tyrigrava så crusier vi videre Tlf nr mitt er 95 81 84 81 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ingen bilder fra sammen komsten Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 vi tar et førstkommende fredag.. med forbehold på godt "vær".. oppmøte kl 19 westside shell på ullevål. oppmøte eastside tyrigrava kl 1930 westside cruiser fra shell på ullevål ut til tyrigrava kl 1915 og møter east side gutta ca kl 1930 etter en time eller noe på tyrigrava så crusier vi videre Tlf nr mitt er 95 81 84 81 kan de skal være med bekrefte til meg på "pm" sånn at jeg kan skrive en liste. i toppen av tråden. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 kan de skal være med bekrefte til meg på "pm" sånn at jeg kan skrive en liste. i toppen av tråden. komm igjen nå... skal vi bare bli 3 stk som møter opp... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 komm igjen nå... skal vi bare bli 3 stk som møter opp... Tror jeg skal klare å få med meg 2-3 stk fra Die Aller Vaerste... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Tror jeg skal klare å få med meg 2-3 stk fra Die Aller Vaerste... så bra... Dingle har sagt han kommer hvis formen er bra. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kan kjøre en tur innom Grava på vei hjem fra jobb, jeg. Men jeg jobber til kl. 20.00, så det spørs om det ikke er folketomt der da... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kan kjøre en tur innom Grava på vei hjem fra jobb, jeg. Men jeg jobber til kl. 20.00, så det spørs om det ikke er folketomt der da... så lenge oppmøte er sånn at det verdt å ta tur så ser jeg ikke det som noe problem og stå der og skravle... med det kommer jo ann på været å da. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kan kjøre en tur innom Grava på vei hjem fra jobb, jeg. Men jeg jobber til kl. 20.00, så det spørs om det ikke er folketomt der da... Vi er der rundt kl 20:00 og stikker ikke av før vi ser deg ihvertfall.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Vi er der rundt kl 20:00 og stikker ikke av før vi ser deg ihvertfall.... Det er bra. Da er det bare å håpe på fint vær. I følge pålitelige kilder (TV Follo) ser det ut til at våre bønner er hørt:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg