pumpedyse Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 kan vi ikke ta dette på førstkommende fredag den 8/9-06 med forbehold på godt vær.. oppmøte kl 19 westside shell på ullevål. oppmøte eastside tyrigrava kl 1930 westside cruiser fra shell på ullevål ut til tyrigrava kl 1915 og møter east side gutta ca kl 1930 - pumpedyse kommer med sin golf gti 83 mod. - Leif kommer med sin golf cab 1987 mod - Dinglevims kommer hvis han er frisk... "god bedring" Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Da må jeg henge meg på Henning eller noen andre i nærheten med Einser for jeg er IKKE kjent der i det hele tatt :P Men jeg er med! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hva med ett sted nærmere "riktig" side av byen da? Foreslår Tyrigrava som har riktig Einser trivelige veier og miljø. Vi har også flere Einsere enn dere så slipper vi å kjøre så langt ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe, jeg er med Laaars! Riktig side av byen? ikke for oss :P. neida, vi får bruke denne tråden til å finne en dato og et passende sted. Holmenkollen og tyrigrava ( hvor er forresten det?) er notert. Vi må da bare bli enige om sted og finne en dato. Mulig om noen på denne siden av oslo vet hvor tyrigrava er, da kan vi kjøre i følge dit, så kan de fra vaerste kjøre i følge dit osv.... JEG ADVARER FOR DE SOM SKAL HOLDE FØLGE MED MEG, JEG HAR BARE 60 HK! :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ;) http://www.tyrigrava.no/finn_oss.html Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Nice, denne kan jeg gå med på. Cruising i området og avslutning på vaerste da? Vi må hvertfall få til et treffbilde som på vårmønstringa! Vi får ha en "avstemming" for å finne møtested flest vil ha. Så sette dato. vi fra denne siden av byen ( altså drammen, asker, bærum) kan jo også møtes på forhånd og møte dere fra andre siden på tyrigrava.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Nice, denne kan jeg gå med på. Cruising i området og avslutning på vaerste da? Vi må hvertfall få til et treffbilde som på vårmønstringa! Vi får ha en "avstemming" for å finne møtested flest vil ha. Så sette dato. vi fra denne siden av byen ( altså drammen, asker, bærum) kan jo også møtes på forhånd og møte dere fra andre siden på tyrigrava.... tyrigrava.... hmmm lenge siden jeg spiste biffsnadder der.:) Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Dette tror jeg ikke blir kjedelig akkurat;) Jeg blir hvertfall med fra Asker, bilen er så god å kjøre så for meg er det ett fett hvor vi møtes! hehe... Følger bare med i denne tråden jeg! Jobber til senest 5 på hverdager, og fri i helgene, så har tid til litt einser ja! Hva med de som har litt deler å selge, de kan gjerne ta med evt. varen eller en oversikt f.eks! Fort gjort å komme på noe når man står der å sikler.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Dette tror jeg ikke blir kjedelig akkurat;)Jeg blir hvertfall med fra Asker, bilen er så god å kjøre så for meg er det ett fett hvor vi møtes! hehe... Følger bare med i denne tråden jeg! Jobber til senest 5 på hverdager, og fri i helgene, så har tid til litt einser ja! Hva med de som har litt deler å selge, de kan gjerne ta med evt. varen eller en oversikt f.eks! Fort gjort å komme på noe når man står der å sikler.. Siden vi først er inne på Einsere her, har din AX skilter eller noe lignende? Husker jeg lå side om side med en blå Einser (Tenkte på din med en gang) på motorveien mellom Sandvika og Asker en gang. Da kjørte jeg lysegrønn Passat stv. med eksoslekkasje. ;) Passasjeren din (En dame / jente) la hvertfall merke til bilen ;) Da kan vi jo møtes i Asker /Bærum før crusing iallfall. Og Henning hiver seg vel på, og flere fra området her med Einser da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Siden vi først er inne på Einsere her, har din AX skilter eller noe lignende?Husker jeg lå side om side med en blå Einser (Tenkte på din med en gang) på motorveien mellom Sandvika og Asker en gang. Da kjørte jeg lysegrønn Passat stv. med eksoslekkasje. ;) Passasjeren din (En dame / jente) la hvertfall merke til bilen ;) Da kan vi jo møtes i Asker /Bærum før crusing iallfall. Og Henning hiver seg vel på, og flere fra området her med Einser da? Jeg har JC skilter..Kan ikke huske jeg har sett noe grønn passat sånn rundt meg, men det kaan ha vært meg allikevel! Har jeg hatt med en jente har jeg sikkert vært nok opptatt med det.. hehe! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 kan vi ikke ta dette på førstkommende lørdag.. med forbehold på godt vær.. oppmøte kl 19 westside shell på ullevål. oppmøte eastside tyrigrava kl 1930 westside cruiser fra shell på ullevål ut til tyrigrava kl 1915 og møter east side gutta ca kl 1930 etter en time eller noe på tyrigrava så crusier alle sammen inn på aker brygge og parkerer der ved siden av rundkjøringen og skravler videre. de som skal være kan bekrefte til meg via pm. så legger jeg ut de som er bekrefet i toppen av tråden. Tlf nr mitt er 95 81 84 81 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 sist det var biltreff på Aker brygge gikk det "en kule varmt" for å si det slik.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 sist det var biltreff på Aker brygge gikk det "en kule varmt" for å si det slik.. hehe. får håpe den ikke blir noen kulehull i bila våre da... men det var noen som ytret delesalg... det kan jo være lurt og kanskje lage en liste på tingen man trenger/har lyst på. jeg har hverfall et bra delelager til golf 1. så nesten alle har sikkert noe de skal selge eller kjenner noen som kan skaffe. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hva med ett sted nærmere "riktig" side av byen da?Foreslår Tyrigrava som har riktig Einser trivelige veier og miljø. Vi har også flere Einsere enn dere så slipper vi å kjøre så langt ;) hmm 4 stk har bekreftet at de kommer........ og det er kun vestsiden.... komm igjen nå kara.. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jeg kommer ikke hvis det blir i helga. Kan kun ukedager etter kl 20:00 Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg