OleC Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Hei. Denne tråden er vel til Kid-A og kunne vært en PM, men mange flere enn meg vil nok ha nytte av det. Får meg Digital kamera på torsdag, og lurer derfor på om du kan gi meg/oss noen enkle tips/huskeregler når man skal ta bilder. Bilder i hastighet, hvordan får man klart bilde av bilen, mens bakgrunnen "beveger seg" f eks mvh Ole Chr Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 det lurer jeg på også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 velly intelesting.. ;) (seriøst) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Lest fotoskolen (!) i de seneste Bilsport-bladene? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by tekNetium Lest fotoskolen (!) i de seneste Bilsport-bladene? Noen med scanner som føler seg truffet? Jeg har scanner, men ikke bladet :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Gunnars fotoskole i Bilsport er bra! Han er superdyktig! Har ikke tid til å forklare akkurat nå... Kanskje om et par dager. Og som enkelte vet er jeg motstander av scanning av blader pga copyright. Det er tross alt levebrødet vårt... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 hvilke nr er det? har alle nr i år, men finner ikke alle... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by OleC hvilke nr er det? har alle nr i år, men finner ikke alle... Det blir det for to nummer siden. Nummer 11 tror jeg det er. Med en Beemer 2002 utapå.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tasse Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Kid-A Gunnars fotoskole i Bilsport er bra! Han er superdyktig! Har ikke tid til å forklare akkurat nå... Kanskje om et par dager. Og som enkelte vet er jeg motstander av scanning av blader pga copyright. Det er tross alt levebrødet vårt... Beklager, litt off topic, men; Ser i signaturen din at du er reporter for Performance BMW... Har det vært noen norske BMW'er i bladet? Siter 1993 BMW 318IS Coupe - Sort skinn - Alarm - Mille Miglia Evo 8x18" - Fulda Carat Extremo 225/40-18 - ca 50 mm senket - Supersprint effektanlegg - K&N 57i kit - Lumma CL1 fremfanger - Lumma Aerowing cupspoiler - Lumma sidewings - Rieger Infinity sideskjørt - Rieger Infinity bakfanger - Rieger bakrutespoiler - Hella hekkspoiler - Altezza style baklykter - Kamei lyktespoilere - M3 speil - Pioneer DEH-P7100R - Rockford Fosgate Power 1000.2 - Rockford Fosgate Punch 400a4 - 2 stk Rockford Fosgate Power DVC 12" - Rockford Fosgate FNQ2514 - 2 stk Stinger 1 fahrad kondensator - og mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by KeLoN Det blir det for to nummer siden. Nummer 11 tror jeg det er. Med en Beemer 2002 utapå.. okey, det har jeg... men synes det virket som det var flere enn et blad Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by OleC okey, det har jeg... men synes det virket som det var flere enn et blad Ja, er noen bilder i numme 12 og 13 blir det vel? (Det med Impreza & Del Sol utapå og det aller nyeste med Golf utapå) Men det er bare innsendte bilder, og litt forklaring av hva som skulle vært gjort anderledes (tror jeg, har ikke lest det =P) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by tasse Beklager, litt off topic, men; Ser i signaturen din at du er reporter for Performance BMW... Har det vært noen norske BMW'er i bladet? Ikke ennå Har fått istand en frilansavtale med forlaget Hittil publisert i Banzai og Performance VW, som gis ut på samme forlag Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by OleC okey, det har jeg... men synes det virket som det var flere enn et blad Bilsport kjørte først fotokurs, så en fotokonkurranse - som pågår ennå... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tasse Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Kid-A Ikke ennå Har fått istand en frilansavtale med forlaget Hittil publisert i Banzai og Performance VW, som gis ut på samme forlag Allright... Hvor mye skal til for å få den første norske bmw'en i PBMW da? :) Siter 1993 BMW 318IS Coupe - Sort skinn - Alarm - Mille Miglia Evo 8x18" - Fulda Carat Extremo 225/40-18 - ca 50 mm senket - Supersprint effektanlegg - K&N 57i kit - Lumma CL1 fremfanger - Lumma Aerowing cupspoiler - Lumma sidewings - Rieger Infinity sideskjørt - Rieger Infinity bakfanger - Rieger bakrutespoiler - Hella hekkspoiler - Altezza style baklykter - Kamei lyktespoilere - M3 speil - Pioneer DEH-P7100R - Rockford Fosgate Power 1000.2 - Rockford Fosgate Punch 400a4 - 2 stk Rockford Fosgate Power DVC 12" - Rockford Fosgate FNQ2514 - 2 stk Stinger 1 fahrad kondensator - og mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by tasse Allright... Hvor mye skal til for å få den første norske bmw'en i PBMW da? :) Kanskje en fin scirocco delebil? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg