Integrale Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 ok. er dette bedre da? Eller er det for mange andre biler på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Dette ser jo ut som et helt vanlig treff-snapshot, og er det det det er ment som fungerer det jo utmerket! Hvis det skal være rent og fint ville jeg beskjært bort hele prøveskiltet og fått med hele antenna. Og gått lavere, for å få mer drag i linjene på bilen Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Tatt av brennkammeret på jobb.1400c og veldig varmt.Har egentligt ingenting med bil å gjøre, ville bare dele det! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Viking, fett bilde :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 må nesten slenge meg med på denne tråden eg også då... har et bilde som eg er ganske fornøyd med sjøl da..men det er sikkert mye som kunne vært gjort bedre!:) så det er bare å komme med kritikk Kid-A! burde kanskje fått med hele brua og mindre av veien...!? var fint lys den kvelden under vacn-treffet på våler tidlig i sommer...bildet er tatt like utenfor flisa sentrum.. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Sånn! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Kid-A Sånn! Her er jeg ikke helt enig beskjæringa Kid, syntes det er tatt litt mye! Syntes brua i bakgrunnen gjør noe spesielt med bilde, gir det litt særpreg liksom, men er enig at mye av asfalten kan taes bort! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Noe mer slik er mitt stall-tips kanskje........ ;) (Liker alikevel IKKE den mur-søylen på brua!):D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by PoloBoy Noe mer slik er mitt stall-tips kanskje........ ;) (Liker alikevel IKKE den mur-søylen på brua!):D Noe som det her da.. Gjorde det litt i hui og hast så hold forstørrelses glasset borte !!;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 fant et gammel fotoapparat i skapet av merke Minolta. Det er visst noe som er fucka på det fordi den drar ikke filmen tilbake (eller noe i den duren). Så kommer spørsmålene som jeg har til Kid-a: Hvem fikser slike apparater, og er det verdt å prøve å reparere? slenger med et par bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 et bilde til: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Integrale et bilde til: det så litt gammelt ut da.. tviler på at det lønner seg... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 På det bro-bildet ville jeg prøvd å fått med hele broa, den buen liksom, så den ikke blir kuttet på midten...Gått lengre bakover.....Selv om det er bilen som er i fokus, er bakgrunn også viktig. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Lethal det så litt gammelt ut da.. tviler på at det lønner seg... hehe. det er gammelt ja. men det kan jo hende at det er bra til å ta bilbilder med da? er jo ikke noe forsinkelser osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 På bro bildet, er det bilen eller broa som skal ha oppmerksomhet? Er det brua så ta gjerne med hele greia, men slik dere gjør det nå vil jeg si at brua tar for mye oppmerksomhet bort fra bilen (som jeg antar skal være hovedmotivet på bildet) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg