Volvo_original Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Har vært ute med 240'n for første gang i år og tok noen fotos! Hva synes dere? Kom gjerne med kommentarer! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 får vel vise 2-3 bilder jeg oxo da som jeg tok nylig =) gi meg gjerne kommentarer osv =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 noen bilder fra i fjor sommer.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Svolvær jo :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 legger et bilde som æ sjøl har tatt noen som er flinke å fikse bakgrunnen ? Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Et par bilder jeg tok på et mini-amcar treff i fjor. Tatt med et Canon Powershot A80, ikke gjort noen modifikasjoner med de. Vil svært gjerne ha konstruktiv kritikk så jeg kan lære av mine feil. Bilde jeg har tatt med min fars Nikon D100 med vidvinkel linse, vet ikke hvor mange millimeter. Hva kunne jeg gjort annerledes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Valgt en annen bakgrunn på Audibildet. Ble litt ruvende, og øynene bli automatisk dratt oppover i bildet... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Valgt en annen bakgrunn på Audibildet. Ble litt ruvende, og øynene bli automatisk dratt oppover i bildet... Bilen stod parkert der og den er ikke min så jeg kunne dessverre ikke endre location ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 my pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Ble så fristet av å ta bilder etter å ha lest denne posten at jeg bare måtte prøve :) Desverre ikke no spessielt bra landskap å fotografere i, se velger å ta nærbilder notin Noen som klarer å gjette hvilken bil dette hører til? :rolleyes: Litt tøft da..... Eller? Glad for all kritikk/ros ;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Prøve å legge ut et bilde jeg også. Er fullt klar over den irriterende greina som kom med på bilde. Hadde kanskje vært mulig å bruke photshop for å fjerne den, men det er vel verre med skyggen på panseret?? Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ble så fristet av å ta bilder etter å ha lest denne posten at jeg bare måtte prøve :) Desverre ikke no spessielt bra landskap å fotografere i, se velger å ta nærbilder notin Noen som klarer å gjette hvilken bil dette hører til? :rolleyes: Litt tøft da..... Eller? Glad for all kritikk/ros ;) Er det Aston Martin'en i avataren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er det Aston Martin'en i avataren din? Det er nok det ja. :) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 stille med bilder her nå,varme opp tråden jeg da doh dette ble da bra? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Par bilder jeg har tatt..Hva syns folket da:)? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg