Kjetl0vB Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Hvordan tar man bra bilder med et canon digital ixus V er det mulig i det heletatt eller må jeg ha meg nytt camera =) ? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaCup Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Må nesten legge ut litt av det jeg har gjort jeg også da. Golfen til en kompis av meg... Pickupen til en annen kompis av meg... ...polo´n til nok en kompis av meg.... samt min egen lille LoCo CoRsA ... Alle bildene er tatt med digitalt speilrefleks kamera, jeg er så heldig at jeg har arbeidsgiver som låner meg utstyr yodude Siter CoRsA Loco Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Gidder ikke kommentere disse CorsaCup, det har jeg jo gjort til deg før:D Men andre mener sikkert noe(?) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Corsacup, vis bildene av bilen din på den rust fabrikken.. Fine bilder det.. Er sånn varm glød over rusten og det i bakgrunn. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Synes bildet av golfen var ganske bra.. og bildet av chevroleten var innmari pent! litt spesielt men fint lys.. litt mørkt men synes det var kult.. De andre var litt kjedelige synes jeg.. -Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Unnskyld... måtte bare.. Og vips; så ble detta en signatur: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Andeeh Unnskyld... måtte bare.. Og vips; så ble detta en signatur: Er det en polo? Ser audi felger jeg da men uhhmmwhat? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaCup Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 hehehehe, festlig. leste noe med bilen min og rust, og skulle til å klikke... trodde det var en sarkastisk bemerkning angående opel... går som regel alltid i forsvarsmodus når jeg hører ordet "rust" :op : http://www.jhs-motorsport.no/g_cb_4.shtml her er bilder og teknisk info om bilen. Siter CoRsA Loco Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Her er ett av dem.. Hvor er de andre? Du hadde mange for leeenge siden.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Andeeh Unnskyld... måtte bare.. Og vips; så ble detta en signatur: Takker!!! :) (stor B hadde vært prikken over i`en da....) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 corsacup: har du Corsa worldcup ? eller sport som den også heter.. Hadde en sånn en for 2 år siden. Rask liten bil til å være Corsa :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by as_no corsacup: har du Corsa worldcup ? eller sport som den også heter.. Hadde en sånn en for 2 år siden. Rask liten bil til å være Corsa :D Hadde du en Corsa da du var 14? :rolleyes: Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaCup Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Corsa´n er en Corsa GLS 1.4 16v WorldCupen er igrunn bare en benevnelse på ett visst parti biler som kom ut i en liten periode. Den kom både med 1.4 16v og 1.6 16v. Så har du jo også GSi´n som kom med 1.6 16v. Hvor har du sett de bildene før da?? joa, har tatt mange bilder der. skal ta noen nye der en dag det blir litt bra vær også - Tommy kiddie Siter CoRsA Loco Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 På sia di trur jeg.. Jeg har hatt Corsa World Cup. Største driten du får tak i.. Den hadde jeg i 3uker. 1 1/2 uke på verksted. Trenger jeg si mer? ÆSJAMEIENFORENMØKKAHAUGAVENDRITTBIL!!! angry angry fucku Prata med deg corsacup på mail for ei god stund tilbake. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Skal vi prøve å komme oss tilbake til topic eller folka?? ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg