Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Mort Det året det var så bratt? For mye oppskarping, blir kornete! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Pudding host, kremt. snikreklame? :D Skal du først skjære bort må du ta vekk mer enn dette, ikke bare en åttendels forfelg Og få bort han fyren, eller få han til å se i kameraet! Kjør bilen lengre frem, så hele bilen får hvit bakgrunn. men snikreklamen er så snikete at den funker;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Kid-A Skal vi se... da begynner jeg å komme til hektene etter Gatebil, sov stort sett sammenhengende fra søndag kveld til tidlig ettermiddag idag:o Kan faktisk være kuult enkelte ganger når bildet blir ekstremt skrått, særlig på kjørebilder. Max Power var vel de første som virkelig turte å satse på slikt, nå satser de mer på brystvorter:D Ellers er det mye å gjøre her! Gå tettere/beskjær kraftig, prøv å endre posisjon så ikke refleksen i fonten blir så hard, ofte ikke mange millimeters flytting av kameraet som skal til. Og bytte av takantenne er jo populært, men ikke erstatt den med et helt juletre er du snill;) Ellers forstyrrer det vite skrotet i veikanten, lyktestolpen og den blå bilen. Ut og prøv igjen;) takk for svar, men som sakt jeg er ikke så veldig flink.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by CorsaCup Corsa´n er en Corsa GLS 1.4 16v WorldCupen er igrunn bare en benevnelse på ett visst parti biler som kom ut i en liten periode. Den kom både med 1.4 16v og 1.6 16v. Så har du jo også GSi´n som kom med 1.6 16v. Hvor har du sett de bildene før da?? joa, har tatt mange bilder der. skal ta noen nye der en dag det blir litt bra vær også - Tommy kiddie Sant. Kom ut når det var Vm i fotball i USA. Jubeleums bil.. Fatter`n har hatt en 1.6v (GSI). Gikk ganske bra til å være så liten bil syns han.. Men den ble solgt å så kjøpt til noe større.. En vectra B 2.0 CD.. Oki. fint bilde da ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by antheus Tok noen bilder idag av en kompis sin bil. Synes jeg fant en kul "location" :cool: Graffiti er ofte kuul bakgrunn, men må brukes med måte! Dete er et typisk eksempel på at graffitien "tar over" hele bildet, bilen blir plutselig relativt uinteressant - synes jeg (selv om den er tøff!) Og jeg ville kappa bort den brune murveggen øverst, tøffere hvis vi tror at hele veggen er grå. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by antheus 1 til Her blir forholdet bil/graffiti mer riktig, men jeg visste ikke at Transporter var å få med takmontert trapp som ekstrautstyr;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by antheus siste Her begynner det å likne noe:) Kjenner stedet godt, har knipsa endel der sjøl. Ville gått litt lavere så den ødelagte (gråe) delen av graffitien ikke synes. Og vidvinkel kan være en fordel fo å få mer "da hood" look Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by taxidriver takk for svar, men som sakt jeg er ikke så veldig flink.. Var ikke bedre da jeg begynte... Så ut og prøv igjen:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by ZombiE Ikke at jeg er den som tar mest bilder men det blir jo noen... Her har jeg prøvd meg litt i psp, siden jeg ikke har photoshop :rolleyes: , men det ble litt bedre da... Lukter litt 70-tallsbrosjyre dette - nice! Den luftige delen av bildet bør være foran bilene, ikke bak. Nå ser bilene ut til å være på vei til å "dette ut" av bildet. Og flytt kameraposisjonen litt så Kadetten skjuler mer av Asconaen, eller andre veien så den ikke skjuler noe i det hele tatt, som det er nå ser det litt tilfeldig ut. Men du har noe på gang her, kan bli riktig bra ved neste forsøk! PS! Få på lysa på Kadetten åsså, og la gjerne bilene gå på tomgang så de spyr ut litt lett høstlig eksosrøyk, bare søtt det:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Air 63 Et jeg tok av ex-bilen min.. Ser så bra ut i forhold til hva den var :D Ikke no photoshop her... Fint kveldslys! Hadde du venta en halvtime til hadde bilen sette enda mer strøken og stemningsfull ut. Ville kappa bort enten grusen i bånn eller himmelen på toppen. Og så synes jeg det er for lite luft foran og bak bilen. Men jeg ville heller hatt så stygg industribakgrunn som mulig til en sånn bil:) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Undertegnede og "Brembo" var ute og tok noen bilder i helga, ingen av bilda er redigerte / manipulerte. For å se resten av bilda (over 100) gå HIT Bilde 1 Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Bilde 2 Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Bilde 3 Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kRYTEC Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Slenger meg med jeg også... kom med kommentarer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Denne tråden har jo tatt helt av da.. Masse fine bil(d)er.. Her er et gamelt bilde av en A4 jeg hadde, i tidlig morgensol. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg