Kid-A Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Har ikke noe å tilføye det Lethal sier!:) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Kid-A Har ikke noe å tilføye det Lethal sier!:) Takk takk :) Lever og lærer ;) mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by eirikoo Hei Arild! Hva syns du om dette bildet da? Fra Hockenheim i sommer. hvor mye er det koster å kjøre på hockenheim?? hadde vært drit tøft å kjørt der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Lethal Takk takk :) Lever og lærer ;) mvh Lethal Du bare hermer etter Kid-A du :D :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Jeg har ikke talent for å ta bilder i det hele tatt, så jeg trenger tips. Tok det bildet her, prøvde ikke på noe fancy shit, måtte bare få knipsa et. Hva kunne jeg gjort for å få det bedre? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by funkes Du bare hermer etter Kid-A du :D :D Hehe.. neida! ;) Vet selv hva jeg liker og ikke liker, uavhenging av foto tekninkk, men nå har jeg fått vite hva man skal gjøre for å få det jeg liker;) Hvis du skjønner hva jeg mener... Har foresten alltid vært intressert i dette, og det var som "gave fra himmelen;)" at denne tråden dukket opp :D Er sikkert noen bilder jeg liker som Kid-A ikke liker og motsatt.. get my point ;) Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by triggerhappy Jeg har ikke talent for å ta bilder i det hele tatt, så jeg trenger tips. Tok det bildet her, prøvde ikke på noe fancy shit, måtte bare få knipsa et. Hva kunne jeg gjort for å få det bedre? Greit nok, litt irriterende med stokken og hageslangen... Også er det litt sånn standard bilde liksom.. Men det er jo helt greit når du bare skal vise bilen din, som jeg går ut i fra er poenget ditt..;) Tok meg den frihet å beskjære det litt jeg.. ;) Like it ?? -Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by taxidriver hvor mye er det koster å kjøre på hockenheim?? hadde vært drit tøft å kjørt der... lurer på om vi betalte 15 euro for 20 minutter eller noe slikt. Det var en FET bane. Bare et par tmers kjøring fra Nürburgring. (Det var der vi hadde basen) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Kid-A Har ikke noe å tilføye det Lethal sier!:) Lating! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by triggerhappy Jeg har ikke talent for å ta bilder i det hele tatt, så jeg trenger tips. Tok det bildet her, prøvde ikke på noe fancy shit, måtte bare få knipsa et. Hva kunne jeg gjort for å få det bedre? Jeg er ikke noe ekspert jeg heller. :D Men jeg ville ha kommet lavere og nermere bilen, så jeg hadde fått frem linjene i den bedre! Og som Lethal sier så er stokken og slangen litt irriterende! (ble mye bedre etter at han klipte til bildet ditt litt! Du burde kanskje valgt en annen bakgrunn, for å få bildet litt mer spennende. Du burde iallfall fått bilen lengre unna trærne så du ikke hadde fått skyggen fra trærne over bilen! :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by funkes Jeg er ikke noe ekspert jeg heller. :D Men jeg ville ha kommet lavere og nermere bilen, så jeg hadde fått frem linjene i den bedre! Og som Lethal sier så er stokken og slangen litt irriterende! (ble mye bedre etter at han klipte til bildet ditt litt! Du burde kanskje valgt en annen bakgrunn, for å få bildet litt mer spennende. Du burde iallfall fått bilen lengre unna trærne så du ikke hadde fått skyggen fra trærne over bilen! :D Enig :) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 hva med å ha gått en del lavere med kamera på det cossie bildet.. så ser en ikke så mye at det helt uintressange taket, og heller at bilen blir litt breiere og fetere.. ikke så tja.. må finne noe bilde å vise med her tror jeg... :P altså sier ikke at dette er mye bedre bilde, men vinkelen det er tatt i liker jeg bedre da... (bildet er forresten Po|o|ars sitt) :) Edit: irritert over l0l emoticonet... hehe også lider eksempelbildet av at en står for nærme bilen, den ser litt "rund" ut burde gå litt unna også zoome inn isteden.. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Mer som det jeg tok av 323'en da? "Vinkel-messig" alså.. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Til Kid-A: Har du det bildet av fjernkontrollen i midtkonsollen i BMW`n til Fleischer som du tok? Det er noe av det kuleste jeg vet om pga de råe fargene inne i bilen sammen med den lange lukketiden :) Takker for alle tips og nå er det bare hjem og teste litt i Photoshop.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Har bildet ja, men vil ikke legge det ut her da det fortsatt trolig selges til div. blader Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg