Rockford Seat Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Den er grei. Har det som bakgrunnsbilde på hjemme pc`n min :-) Fet bil og fett bilde Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Canon S50, 10 sek lukketid. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 . Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 . Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Hvilke digitalkamera til "vanlig pris" har sånn lang lukketid? Har noe greie på mitt gamle HP Photo Smart C30. men det er alt etter hvor lyst det er i rommet, altså at lukketiden stiller seg inn etter lyset rundt det. Men det er gammelt, så bildekvaliteten er ikke helt i 100.. :rolleyes: -rolfi :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Jeg bruker et Canon S50 Powershot til rundt 4800,- u/moms. Et helt greit kamera, men reaksjonstiden (burst-tid/Recovery-time) mellom hvert bilde er litt lang.Det er dette kamera jeg bruker på alle bildene mine :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 fete bilder Viking men du burde gå litt nærmere bilen synes jeg da, den begynner å bli liten og når det er mørkt litt småvanskelig å se faktisk :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Pudding fete bilder Viking men du burde gå litt nærmere bilen synes jeg da, den begynner å bli liten og når det er mørkt litt småvanskelig å se faktisk :P Helt ening med pudding.. hadde blitt drit fett mye nærmere ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Takker, da skal jeg prøve det med å gå nærmere. Blir jo bare mørkere og mørkere her men når himmelen er slik som på bildene så ville jeg få med mye av den.Syns bilen bare blir et tillegg til resten, den er ikke hovedpoenget med bildet liksom :-) Da er det ut å teste før jobben venter.(nattskift suger) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Må teste litt.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Bilen var litt skitten... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Viking067 Bilen var litt skitten... fett bilde!! digger isbjørn-skiltet! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Siste idag :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Viking067 Siste idag :-) Likte det bildet med bilen som suser forbi;) Det var dritfett det bildet med skiltet på også, men tror det hadde blitt enda fetere med det uten.. lyser så innmari.. Men det er smak og behag da..;) Stå på :cool: Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jeg har også tatt noen Imprezabilder nylig! 330mm skinner fint :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg