Kid-A Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by MrKadett Tok ett bilde i dag, Sikkert ikke no bra.. men det ble tøft :D Synes dette var tøft jeg! Forskjermen ser jævlig bredda ut og bilen ser generelt veldig aggressiv ut:) Lyset og refleksene fra karosseriet er også fine. Synes bare du har beskjært det en tanke for mye på alle sider unntatt venstre... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Takker... :) *lese tipsa dine nå* så må man prøve mer.. de er breie og, ca 7cm breiere enn orgialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Tester litt mer jeg :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 ikke spis gul snø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Her kom det en bil forbi.Hadde 15 sek lukketid fordi det faktiskt er helt mørkt ute.Da det kom en bil forbi så gadd jeg ikke å stoppe det for det kunne kanskje blitt et morsomt bilde! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 det bilde hadde blitt kanon uten den bilen forbi da! har du ett uten den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Nei har ikke bilde av den uten de stripene.Ifølge Murphy`s lov så gikk batteriet tomt.... Snøen er gul pga lyskasterene. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Viking067 Nei har ikke bilde av den uten de stripene.Ifølge Murphy`s lov så gikk batteriet tomt.... Snøen er gul pga lyskasterene. jeeses.. det var et utrolig pent bilde.. herregud.. -rolfi Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Kid-A: hvordan får man til slik som dette : Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Mest sannsynlig er Porschen manipulert inn, men bildet er er teknisk mulig: Kamerabilen og Porschen holder lik hastighet, en hastighet som er en god del høyere enn bilene i de andre filene. Samtidig taes bildet med relativt lang lukkertid, tipper 1/30-sekund eller lenger. Den lange lukkertiden kombinert med hastighetsforskjellen gjør at bilene i de andre filene blir røffe og uskarpe på denne måten, samtidig som den kontinuerlige avstanden mellom kamerabilen og Porschen gjør at denne blir skarp, på tross av den lange lukkertiden. Gunnar Ljungstedt, som lagde Bilsport-reportasjen om bilen din, har tatt noen bilder i bymiljø med liknende effekt, om enn ikke så ekstremt - blant annet i reportasjen om Supramannen og Silversupran. Å fjerne fargen på alt annet enn det røde på bilen fikser man lett i Photoshop etterpå. Tøft ble det! Kan godt prøve å ta et slikt bilde av bilen din i Oslo! Send meg en mail hvis du vet hvor jeg kan se en større verjon av bildet:) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Jeg mener å ha lest ett sted at man kan få samme effekten ved å zoome samtidig som lukkeren er oppe? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Viking067 Tester litt mer jeg :-) Dette synes jeg var nydelig! Et helt herlig lys, som muligens blir enda mer effektfullt av at det forvrenges av kameraet. Alle kameraer sliter nemlig med å gjengi lys fra lysrør i riktig farge. Snøen gjør at lyset reflekteres opp på bilen på en nydelig måte! Her synes jeg også for en gangs skyld at det ikke er nødvendig å ha på lysa på bilen, uten at jeg kan forklare hvorfor. Forstyrres en smule av det svarte (på himmelen?) i bakgrunnen til høyre for bilen. Og når sant skal sies kunne vinkelen og utsnittet vært mer spennende... Nydelig uansett! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Jeg mener å ha lest ett sted at man kan få samme effekten ved å zoome samtidig som lukkeren er oppe? Stemmer, men det er ekstremt vanskelig å gjøre samtidig som man sitter og rister baki en bil i fart og, og attpåtil få en så stor del av midten av bildet skarpt På dette bildet har jeg vridd på zoomen under eksponeringen. Det er en luftdyse til Audi TT, som sitter i Germanlook (nicket hans her på forumet) sin New Beetle Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Viking067 Her kom det en bil forbi.Hadde 15 sek lukketid fordi det faktiskt er helt mørkt ute.Da det kom en bil forbi så gadd jeg ikke å stoppe det for det kunne kanskje blitt et morsomt bilde! Synes ikke dette ble særlig vellykka. Tror jeg hadde likt det bedre om bilen ikke hadde vært med i bildet. Uansett synes jeg bilen står for midtplassert i bildet... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Viking067 Nei har ikke bilde av den uten de stripene.Ifølge Murphy`s lov så gikk batteriet tomt.... Snøen er gul pga lyskasterene. Rett og slett undereksponert (for mørkt) Tror dette hadde blitt tøffere om lysa på bilen hadde vært på. Og brennvidden og utsnittet her er kjedeligere enn i det tidligere bildet tatt under samme lyskastere. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg