Gå til innhold

Tips fra Kid-A

Ranger emnet


OleC

Anbefalte innlegg

  • Svar 922
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Får slenge inn et bilde jeg også da..

Irriterer meg at fronten ble så mørk...

bimw.jpg

Meningen med skiltet er ikke å få det til å se tøft ut, men kun dekke nummeret. Ikke noe kreativt med dette bildet, tok det kun for å ha et helt vanlig bilde av bilen, men jeg ble litt fornøyd alikevel, selvom det er mye som kunne gjort annerledes.

Bildet ble tatt med en Canon EOS 300 med 28-90 4-5.6, altså standard objektivet til dette kameraet..

Går med planer om å skaffe en EOS 30 eller 33 nå, og litt ny optikk...

Rune - Best i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va tycks om dette bildet da? fronten ble kanskje litt mørk siden bilen står i skyggen,men jeg ville ikke begynne å flytte på bilen :D (aner ikke hvem sin bil det er) ;)

 

(crappy kamera da,så bildekvaliteten er ikke all verden.. har skarpet opp bildet og litt sånn,i paintshop pro.)

 

Im001704-mod2.jpg

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazdius

 

Ohoi, takk takk ;)

Har du forresten lasta ned filmen min med Tine? Merk: avatar :D

-------------------------------

 

(Litt offtopic,men men.. )

 

Få Få FÅ!!

Hvor ligger denne filmen da? HEHE :D

En kompis av meg som var på det Gatebiltreffet,og han hadde visst fått bilen vaska av noen skikkelige strøkne damer, fikk se bildene, og de var seriøst strøkne! Skjer dette ved hvert treff eller?

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100_0014.jpg

 

 

Spørsmål: er det klin umulig å få til fartsbilder (som den audi'n på side 2 (Kid-A selvfølgelig) ved hjelp av ixus 400?

MÅ ha et sånt bilde eller 2 av bilene mine..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

Spørsmål: er det klin umulig å få til fartsbilder (som den audi'n på side 2 (Kid-A selvfølgelig) ved hjelp av ixus 400?

MÅ ha et sånt bilde eller 2 av bilene mine..

 

Kjapt svar:

 

Absolutt ikke umulig, men det kreves gjerne endel flere forsøk enn med speilrefleks.

 

Hovedproblemet med de fleste digitale kompaktkameraer er tregheten fra du trykker ned utløserknappen til bildet taes.

Dette gjør det vanskelig å ta alle slags actionbilder.

 

Dessuten er det vanskeligere å sikte med kompaktkamera.

 

Men det er bare å dra ut på veien med en finbil og en fotobil, ligge ved siden av hverandre og prøve :)

 

Kommer tilbake med bildekritikk nå jeg har bedre tid...

 

 

PS! Jeg tar ofte 50-100 bilder for å få et kjørebilde som sitter skikkelig :cool:

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår