PrinsWilhem Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 tøm inboxen din mazdius Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Mazdius Vad tycks mr. Dyrkorn? Bildet er skikkelig fett! Mangler bare Tine med svampen her ;) Hun kan jo ikke synge, men har "andre kvaliteter" - som det het i VG :D EDIT: Sorry, men jeg bare må legge ved dette bildet jeg tok ifjor :cool: Copyright: Gatebil Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 yummy yummy er det hu som jobber i sandvika senteret?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by Mazdius Har du forresten lasta ned filmen min med Tine? But of course! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by 007 yummy yummy er det hu som jobber i sandvika senteret?? Tror det var JC på Trekanten i Asker. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Får slenge inn et bilde jeg også da.. Irriterer meg at fronten ble så mørk... Meningen med skiltet er ikke å få det til å se tøft ut, men kun dekke nummeret. Ikke noe kreativt med dette bildet, tok det kun for å ha et helt vanlig bilde av bilen, men jeg ble litt fornøyd alikevel, selvom det er mye som kunne gjort annerledes. Bildet ble tatt med en Canon EOS 300 med 28-90 4-5.6, altså standard objektivet til dette kameraet.. Går med planer om å skaffe en EOS 30 eller 33 nå, og litt ny optikk... Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Dette da? Sikkert for mye skrot på benken bak der, og søppeløtta burde ikke vært der? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Hehe. Nå har folk begynt å bedømme sine egne bilder :) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 va tycks om dette bildet da? fronten ble kanskje litt mørk siden bilen står i skyggen,men jeg ville ikke begynne å flytte på bilen :D (aner ikke hvem sin bil det er) ;) (crappy kamera da,så bildekvaliteten er ikke all verden.. har skarpet opp bildet og litt sånn,i paintshop pro.) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Mazdius Ohoi, takk takk ;) Har du forresten lasta ned filmen min med Tine? Merk: avatar :D ------------------------------- (Litt offtopic,men men.. ) Få Få FÅ!! Hvor ligger denne filmen da? HEHE :D En kompis av meg som var på det Gatebiltreffet,og han hadde visst fått bilen vaska av noen skikkelige strøkne damer, fikk se bildene, og de var seriøst strøkne! Skjer dette ved hvert treff eller? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Spørsmål: er det klin umulig å få til fartsbilder (som den audi'n på side 2 (Kid-A selvfølgelig) ved hjelp av ixus 400? MÅ ha et sånt bilde eller 2 av bilene mine.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Her tror jeg vi har tenkt ganske likt....... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by PoloBoy Her tror jeg vi har tenkt ganske likt....... Sikter du til bildene deres og vinklene??? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by TH_TeamHorten Sikter du til bildene deres og vinklene??? :confused: Ehhh..... ja!? Hvis du ser på bildet over posten min, minner det VELDIG på det bildet som jeg har postet tidligere her og som vant bilforumets fortokonkurranse..... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Wicked Spørsmål: er det klin umulig å få til fartsbilder (som den audi'n på side 2 (Kid-A selvfølgelig) ved hjelp av ixus 400? MÅ ha et sånt bilde eller 2 av bilene mine.. Kjapt svar: Absolutt ikke umulig, men det kreves gjerne endel flere forsøk enn med speilrefleks. Hovedproblemet med de fleste digitale kompaktkameraer er tregheten fra du trykker ned utløserknappen til bildet taes. Dette gjør det vanskelig å ta alle slags actionbilder. Dessuten er det vanskeligere å sikte med kompaktkamera. Men det er bare å dra ut på veien med en finbil og en fotobil, ligge ved siden av hverandre og prøve :) Kommer tilbake med bildekritikk nå jeg har bedre tid... PS! Jeg tar ofte 50-100 bilder for å få et kjørebilde som sitter skikkelig :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg