70c Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Tape-R En ting jeg lurer på.. Hvorfor må du være 100% rolig når du tar bilder uten blitz.. mens kan for den saks skyld sitte på en traktor og ta perfekte bilder med blitz? SLiter med at jeg får tåkete bilder uten blitz om jeg uheldivis beveger litt på meg.. Det er fordi lukkertiden er hakket lengre når man ikke har blitz. Kameraet gjør dette for å få nok lys, men med blitz er det ikke nødvendig med lengre lukkertid pga lysmengden som blitzen gir. Dermed får man ikke "tid" til å få så mye bevegelse/tåking i bildet. Noen kamera, bl. a mitt Kodak har en Sportsfunksjon som gjør at lukkertiden er kortere enn Auto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 aaaaaah:) thanx Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Men er ikke det øverste bildet der fra i år da, Robert? Tenkte på din dual exhaust :P Men uansett fete bilder! :D Azzido: Fett bildet ditt også, men syntes den hvite himmelen blir litt mye (i fohold til de andre fargene). Men ellers er det fet vinkel også! :) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 nope, det bildet er modda på pc, bare la til for å se hvordan det ville se ut Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 oh. men det så ihvertfall drit fett ut da! er den helt lik den nå eller? forresten jævlig bra kvalitet for å være 400kr kamera syntes jeg :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 ny vri med taket nede, lys på og mere bakgrunn... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Nå ble det et skrivebordsbakgrunnemne ;) Pent bilde Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Slim! Nå ble det et skrivebordsbakgrunnemne ;) Pent bilde Enig. Det ble råbra! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Noen som har komentarer til mine bilder som ble postet noe tidligere? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Azzido-325i ny vri med taket nede, lys på og mere bakgrunn... vri felgen slik at den kommer mot oss, og ikke dekket :) da blir det knall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Vri hjula dine til venstre mot havet, så kan du legge kameraen LITT på skrå, og samtidigløfte opp lit mot skjørta så du får litt mere bakgrunn:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Dårlig med tid for meg til å kritisere bilder nå når sesongen begynner - så det er moro å se at dere svarer sjøl og at tråden lever videre av seg sjøl :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 takker for tips... jeg prøver å ta nytt så fort jeg får sjangs og tid og været er fint... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Etter min mening synes jeg ikke (bil)bilder i fullt sollys blir så bra. Det skinner for mye (ja, du leste riktig) i lakken og reflekseroppstår. Kanskje om man har peiling/flaks, men. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Slim! Det skinner for mye (ja, du leste riktig) i lakken og reflekseroppstår. Dette ville være uheldig på en trist, lei, kjedelig og kjip bil, som f. eks. Golf2. Men har man derimot en URQuattro kan man fange inn disse refleksene på en sånn måte at man fremhever bilens former. Golf2 mangler jo som kjent nettopp dét. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg