Kaksa Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Har lest heile tråden no, med ISDN tar det si tid. Masse lærerikt her. Så eg slenger like så godt opp eit par bilete. Dei blei tatt i fjor sommer mens sykkeln var rein og eg ikkje hadde så veldig masse peiling på korleis eg skulle ta gode bilete. Er klar over at tilhengaren, plast-stolane og overgangen mellom dei forskjellige steinane/trevegg og hekk kanskje ikkje er så veldig bra.. :p Bilete 1: Bilete 2: Bileta er tatt, så har eg fulgt oppskrifta om Photoshop tidlegare i tråden for å fiffe dei opp litt. Dei er tatt med Ixus V3. Trur eg heretter skal begynne å ta bilete med full kvalitet på kameraet, slik at eg får betre moglegheiter til redigering på pcen etterpå. Men, kor stor oppløysning treng eg for å skrive ut eit bilete på A4? Synst det er veldig gøy å ta bilete, men manglar både skikkeleg ustyr og kunnskap, anbefaler dere å ta fotokurs? All takk til Kid-A som orker å sjå på alle forslaga våre =) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Kaksa Har lest heile tråden no, med ISDN tar det si tid Respekt! thumpsup Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Durer på med 6 bilder fra en tur på påskefjellet. Fritt frem for den som vil kommentere :) Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Enda et forsøk, denne gangen på Solastranda, med en Chevrolet Cavalier. Ble ganske fornøyd med det første, selvom bilen helst skulle vært vasket. Det andre kunne jeg vel vært litt lavere på.. Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 mk1GTI: Det nest siste bildet var jo råbra! Viser liksom "har du Quattro i grillen kjører du likegodt oppå påskefjellet" :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Tok noen bilder av CE`n i påska! Setter pris på kommentarer!:D Prøvde å få bilen litt ned i hjørnet og mer fokus på broa på første bildet, men mislyktes litt.. Faktisk verdens 2 lengste skråkabelbro!:D Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by 230CE Faktisk verdens 2 lengste skråkabelbro!:D Hvor er dette? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Skarnsundsbrua mellom Mosvik og Inderøy.. 12 mil nord for Trondheim, like ved Steinkjer!:D Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by 230CE Tok noen bilder av CE`n i påska! Setter pris på kommentarer!:D Prøvde å få bilen litt ned i hjørnet og mer fokus på broa på første bildet, men mislyktes litt.. Faktisk verdens 2 lengste skråkabelbro!:D Først få på lysa! ;) Så kunne vel lyset vært litt bedre. Men ellers noen greie bilder! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Ja prøver meg igjen... nå hjula riktig vei, men var litt seinere på kvelden jeg tok dette bilde enn forrige gang... blei litt fornøyd med dette oxo utenom at man se dekka og ikke felgene foran... liksom litt "sug" i bilde... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Azzido-325i Ja prøver meg igjen... nå hjula riktig vei, men var litt seinere på kvelden jeg tok dette bilde enn forrige gang... blei litt fornøyd med dette oxo utenom at man se dekka og ikke felgene foran... liksom litt "sug" i bilde... pent, men skulle vært en time før på kvelden:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by ehrnst pent, men skulle vært en time før på kvelden:) ja veit =/ men men... bedre lykke neste gang kanskje Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Får slenge meg med med mine totalt umodifiserte bilder. Aldri knipsa noe særlig med bilder før, men ble litt hekta i påska :) Og en kamerats (krs) sin Audi 80 coupe: Masse bilder til her: My Mx3 gallery Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jannis_J: Etter en snartur innom Neat Image (fjerne bildestøy) og Photoshop (for å korrigere fargebalansen) endte jeg opp med dette her: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg