triggerhappy Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Willypolly sorry, ser ut som et helt vanlig amatørbilde:rolleyes: men det er jo en grom bil da, selv om jeg ikke liker ford:) Hehe veit jo det da. Legger ikke inn bilder her for å få skryt, men for å få kritikk og forslag. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Kaksa Her prøvde eg meg litt på søndag. Synst det blei ganske tøft med måsen oppe i lufta og solnedgangen. Kom gjerne med kritikk, konstruktiv kritikk er alltid bra =) Endelig en ordentlig sykkel :D Likte første bilde ditt best. Skulle bare vært litt mer lyst i framgrunn av bilde. Og kanskje vri hjulet til venstre? :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 takker for all kritikk =) Bildet er tatt med Ixus v3. Er heilt enig med at det beste bilete var det første. Har nokon andre bilete av MIN sykkel som blei tatt ca 30min tidlegare, skal sjå om eg finn nokon gode der i morga. Er på ein anna pc no. Blei litt "dårlig" tid iom at vi stod ganske dårleg plassert oppe på toppen av brua, hadde ikkje oversikt over kva som kom bak oss. Likte ikkje å stå der med andre ord... :P Iom at eg er ca 17år, og det er kun eg og ein anna som kjører 125ccm for tida, så har eg desverre litt lite moglegheiter til å få andre til å kjøre sykkelen mens eg tar bilete. Hadde ikkje bil tilgjengeleg akkurat då, men har lyst til å teste enten i bil eller sete på ein sykkel og ta kjøre-bilete. P.s: Kar mange pixler må eit bilete vær på for å få skreve det skikkeleg ut på eit A4 ark? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Ble litt inspirert av denne tråden... Hva med f.eks. dette? Bildet er tatt med et 2,1MP Casio kamera, bilen står tilfeldig parkert, ikke planlagt så mye bare knipset i vei. Vet at lyktestolpen ikke burde vært der. Og kunne kanskje vært litt mer himmel (dvs. litt annerledes vinkling eller plassering av kamera)? Flere lignende bilder her! Beklager liten størrelse... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Zamot: Veit eg ikkje er ekspert, men skal prøve å hjelpe til: -Litt rotete bakgrunn. -Som du sa sjølv lyktestolpen som kom opp frå bilen, gjeld også for trea. +Lys i lysa +tøff vinkel +++rein bil.. :p Prøv å velg ein anna stad å ta bilete neste gang, er kjekt å leike seg litt med stadar osv. =) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 noen bilder jeg har tatt.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Må prøve meg jeg også.... Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Slenger ut et bilde av bilen til ^Integra^ her på forumet. Honda Integra Type-R, nr. 11 her i landet. Fremdeles på tollskilt :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Fy fader så fete felger det var på den. Skal jeg kommentere selve bildet må jeg si at det ble litt for mørkt.Delen over dørene ble litt spist opp av mørket. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 orginal: etter litt makking i PS: Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by Kaksa orginal: ] Blir kanskje litt formye av det gode.. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Har Kid-A tatt kvelden siden alle gir tips her? Kanskje en skulle byttet navn på tråden da? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Han er nok relativt opptatt nå som sommeren nærmer seg med stormskritt :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Nettopp, prøvde å hinte om det tidligere. Og mange av dere svarer jo bra sjøl nå ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg