andrej1 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg synes bildene her er uuuutrolig bra:) Men en ting jeg kom til å tenke på. Mange av dere tar bilder så ikke hele bilen synes, og det blir ofte bra, fordi kontrastene er bra. OG da er det godt å se på. De fleste bildene her ser ut som de er tatt fra bil blader. Men når man skal ta bilde av en bil, er det ikke da viktigere å se hele bilen enn litt av den selvom bakgrunn og alt stemmer? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Tok ett bilde på vei hjem fra VACN treffet i dag! Hva menes om dette? Ble igrunn rimelig fornøyd selv. Hvis jeg skulle endret på noe måtte det være å "snudd litt på solen", slik at jeg slapp skyggen bak.... Syntes også jeg var heldig med bakgrunnen, da ingenting er endret på PS! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by PoloBoy Tok ett bilde på vei hjem fra VACN treffet i dag! Hva menes om dette? Ble igrunn rimelig fornøyd selv. Hvis jeg skulle endret på noe måtte det være å "snudd litt på solen", slik at jeg slapp skyggen bak.... Syntes også jeg var heldig med bakgrunnen, da ingenting er endret på PS! Utrolig fint og bra bilde syntes jeg! Men hva er det nedenfor døra? Er det noe som henger ut der eller? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by KeLoN Men hva er det nedenfor døra? Er det noe som henger ut der eller? Hehe, hysj da! ;) :D Det er nok litt dritt på linsa..... Bildet er tatt med ett gammelt Canon Powershot A40, så man må regne med litt svinn...... :D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Tok meg den friheten og fjernet det som var under døra..håper det var greit:cool: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 var fotograf i dag i finværet: og et til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Willypolly: Som sagt tidlegare i tråden: -Trær kjem opp frå bilen. -Biler har ikkje noko på grass å gjer, isofall ikkje dinna.. :p finn noko asfalt utan trær eller andre høge tynne ting på.. ellers litt tøft med dinna vegen som går bak bilen. Rå bil. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latsæbb Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Var ute å testa nytt kamera her om dagen, og tok noen bilder av kjerra jeg kjører rundt med for tia, tenkte å legge de ut her. Ok bilder ? :) Noe som kan gjøres anneledes her ? Har vært lurker her lenge, men endelig registrert meg :hello: Siter 96' Nissan Almera 1.6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Jompærn Var ute å testa nytt kamera her om dagen, og tok noen bilder av kjerra jeg kjører rundt med for tia, tenkte å legge de ut her. Ok bilder ? :) Noe som kan gjøres anneledes her ? Har vært lurker her lenge, men endelig registrert meg :hello: [ Her ville jeg fjernet den ene steinen som stikker opp, samt rettet opp hjulene foran..... Ellers trekker den eiendomsbolten mye unørvendig oppmerksomhet! Bra bilde ellers! Og velkommen på forumet! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hva synes? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Tjo-bing........ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Noe kjedelig? Trær og stolper som vokser opp av bilen forstyrrer en del. Også minus for "jagged edges" under resizingen. Brukbar dybde, forresten. På med lyset! Gjerne ryggelys, tåkebaklys, blinklys og bremselys; det gjør sitt for livet i bildet! Bra kontrast, iallefall. Samme som forrige. Undereksponert og uskarpt? Prøv å bruke stativ! Noe kjedelig, til tross for at det er en stor, slem bil? Forstyrrende skygge under fronten. Bra bilde! Varme og gode farger. Meget bra! Steinharde kontraster, men området foran høyre bakhjul forstyrrer? Bra bilde med sterke kontraster, men trekk for bildestøy. Flott! Enorm dybde og fint lys! Blinkskudd! Perfeksjon! Eneste som forstyrrer er det hvite objektet nedenfor døra. CRX'en er en *gatebil*, ikke en gressbil. Her har du forresten fanget inn bilens former på en god måte! Creds! Samme som forrige ang. plassering av bil, men her er bildet litt undereksponert, og det lysende bakskiltet forstyrrer noe enormt. Greie vinkler på begge bildene. Drei forhjula andre veien, og få på lysene! Den sølvfarga tomtmarkeringspinnen og steinen bak bakhjulet forstyrrer en del. Pluss for minimal dybdeskarphet! Flott bilde, kunne like gjerne vært et promobilde fra VAG! Minus for gult objekt bak bakhjul som forstyrrer, samt jordhaugen i forgrunn? Interressant angrepsvinkel og grei dybde. Kjedelig utsnitt? Her er egentlig ikke noe spesielt å plukke på. Old-school fargen på kåpa (brunt) lever i en fin symbiose med de bleike, harde gresstråene. Grym kontrast mellom ny motorsykkel og gamle lastebilvrak. Men er ikke sykkelen i feil miljø? Mye action her! Er dette tatt nylig? Flotte kontraster, men scooter+fører er noe uskarpe? Muligens noe kjedelig kameravinkel/utsnitt? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Prøve å hive inn ett par bilder jeg også da. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Interressant angrepsvinkel og grei dybde. Kjedelig utsnitt? Kan være enig i at det er noe kjedlig ja. Originally posted by Øyvind Ryeng Her er egentlig ikke noe spesielt å plukke på. Old-school fargen på kåpa (brunt) lever i en fin symbiose med de bleike, harde gresstråene. Det er ikke brunt, det er Nissan Gold ;) Originally posted by Øyvind Ryeng Grym kontrast mellom ny motorsykkel og gamle lastebilvrak. Men er ikke sykkelen i feil miljø? Jeg vet ikke helt om jeg prøvde på å få fram kontrasten eller likheten i dette bildet, synes det ble litt tøft, men sykkelen ble plassert litt langt frem kanskje? Venter på nye kåpedeler osv nå så da får jeg se om jeg tar noen nye bilder med "shina" sykkel. Takk for kommentarer, har vært veldig behjelplig. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg