Precious Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Tre bilder av Curb sin Sierra jeg tok en solskinnsdag i Skien. 1 2 3 Bilde 3 var ikke helt planlagt, og rent bildemessig så er vel ikke bilde et bra bilde, men syns det blei kult med "auran" (eller vet hva heter) til bilen :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Kjeda meg litt i bilen ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Ble brukbart fornøyd med dette som jeg tok 17.mai etter poleringsrunde kl.9 på morgenen.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 var ute å tok noen bilder en natt og lekte litt med exponering uten blitz. synd bildene ble litt rare etter rezise og comprimering. bildene er egentlig tatt i syk oppløsning. Morro med himmelen som speiler seg i siden på bilen på noen av bildene. Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 får legge ut et bilde som thamazter tok av bilen min på vei til vwacn treff i drammen 1 mai. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 her er et bilde jeg knipsa på gatebil i dag, med sånn ultrakompakt kamera(kjekt å ha i lomma). kan ikke dritt om å ta bilder, og heller ikke photoshop, så har ikke endra på noen ting... synd med den oplen i bakgrunnen, men ikke så lett å få bort den på gatebil :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by hfracing her er et bilde jeg knipsa på gatebil i dag, med sånn ultrakompakt kamera(kjekt å ha i lomma). kan ikke dritt om å ta bilder, og heller ikke photoshop, så har ikke endra på noen ting... synd med den oplen i bakgrunnen, men ikke så lett å få bort den på gatebil :D Her syntes jeg du har gjort en god jobb! Fin vinkel, og skarpt og fint bilde, med klare og fine farger... Hvis man skal sette fingeren på noe må det være at du har "kappa" bilen bak (noe som er ganske fy-fy...), bilene i bakgrunnen burde også vært fjernet (men kanskje noe vanskelig i gitt situasjon ja...), og til slutt at bildet er litt for mørkt nederst! Men ett bra bilde av en skikkelig tøff bil!!! thumpsup Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 skal legges til at jeg tok bildet igjennom en sånn "åpning" i et gjerde, like ved depot raka på våler, var ikke no plass til å få med hele bilen :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Fra helgas Gatebil treff: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Wow, perfekt panorering :eek: Jeg har også et bilde fra Våler! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Sjekk hvem som var på plass! Dæven for en rå bil! :);) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by viper Sjekk hvem som var på plass! Dæven for en rå bil! :);) Kid har noen timer med jobb foran seg her ja.....:) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Ble litt inspirert av noen bilder på 200sx forumet, så jeg måtte kjøpe meg et digitalkamera jeg og. Valgte et IXUS 500. Tror dette er et helt greit kamera, og virker lett å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Prøvde meg på et bilde i kveld.. ble litt mørkt men hva ellers kunne jeg gjort? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Personail så syntes jeg bensinstasjonen er forstyrende. Hvis du hadde brukt et stativ ville bilde ha blitt enda skarpere. Jeg syntes også det er kulere med kun parklys når spoilerlysene er på. Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg