jallis Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 dette er den lengste tråden jeg har sett her på forumet.....har sitti i nesten 2 timer og lest på samme tråden..... mange bra bilder da.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by 70c Kameraet ditt høres fett ut det. For å få skarp forgrunn og dus bakgrunn bør man helst ha speilrefleks der man kan justere fokus manuelt. Tror bilen blir for stor til at kameraet kan brukes på portrett/makro-funksjon, men om du fokuserer makro på en liten detalj ytterst på en av kantene på bilen vil nok bakgrunnen bli svak. Fartsbilder kan taes ved å følge bilen som sagt, kalles panorering. Om man setter kamera på stativ og har lang lukkertid kan man få til spennende lyseffekter (spes. om natten/kvelden), men bilen vil neppe være særlig synlig. Håper det var til hjelp, jeg er ikke akkurat noen guru innen fotografi. Automatisk fokusering med zoom. Du som har 10x optisk zoom har en fordel. Jeg har 3x. Gikk et stykke vekk fra objektet slik at autofokusen ikke klarer å få det som er langt bak grillen skarpt. Hei du. Takk for tips! Jeg har funnet ut at stativ er tingen ja :) Må nok annskaffe meg ! Men jeg mener jeg har manuell fokus på kameraet også ! Har fått til en del ting med makron nå ja; men har noe som heter super makro også for to eller tre cm innpå objektet ikke funnet den enna ; men jeg får bare prøve vidre en dag ! spytter ut no bilder her når jeg har tatt noen jeg synes er kurrante! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 tok et bilde jeg ble litt fornøyd med. Rusten under bilen. Her er det! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by mwb tok et bilde jeg ble litt fornøyd med. Rusten under bilen. Her er det! Med andre ord: Du er stolt over å ha rust på bilen din:op :op Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 borte nå da :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Ble meget fornøyd med dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Åssen felger er dette? På den Audien:) Er det RS6 felger? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by MAGUN Ble meget fornøyd med dette! Åhh! det bilde der var fett! :) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 all audi er fett :D Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Har ikke fått testa kamera mitt så mye som jeg hadde ønska enna, men tok ett par i går. Her er ett jeg ble ganske fornøyd med! Bildet er redusert fra 3200x2400 i paint så kvaliteten har jo tatt seg betraktelig men se bort fra det og på bildet i seg selv bare :) Er kanskje ikke no ny skapende bilde, men ble litt kult? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by wicky124 kjeda meg litt... no comments? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Hva med dette? Synes det blei litt kult:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Et digitalt privju.. Satt sammen disse bildene i dag, en ny og bedre versjon kommer så snart jeg får scanneren i orden, da skal jeg også bruke mer enn 3 min på montasjen. Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 tok noen bilder av RX-7'en til en kompis idag. tanken bak bildene synes jeg er god, men kan noen fortelle meg hvorfor bildene blir så "blurrete"?? noen forbanna instillinger på kamera eller? fikk det idag, så er jo ikke helt dreven, og ikke verdens beste kamera heller.... men kom med forslag på hva det kan være. gjerne tips også:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 bump Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg