S-2000 Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Jeg prøvde å være kreativ med "solnedgangslys" og endte opp med følgende... Ble ikke helt fornøyd ettersom bare en felg ble truffet av sola osv... Men øvelse gjør mester... eller hva nå... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by ehrnst tok noen bilder av RX-7'en til en kompis idag. tanken bak bildene synes jeg er god, men kan noen fortelle meg hvorfor bildene blir så "blurrete"?? noen forbanna instillinger på kamera eller? fikk det idag, så er jo ikke helt dreven, og ikke verdens beste kamera heller.... men kom med forslag på hva det kan være. gjerne tips også:) For det første kommer det litt an på hvor bra kamera du har. (Hvordan har du forresten)? For å sikre seg skarpe bilder er det viktig at kameraet er mest mulig i ro i det du tar bildet (finn f.eks aldri på å gå mens du tar bilde, da blir det blurry). Er det ikke et veldig bra kamera kan det være fordelaktig å lene det på noe (f.eks en kamerats skulder). Husk også å fokusere får du utløser shutteren. En kamerat av meg hadde hatt kameraet sitt i over 1.5 år uten å vite at kameraet hadde den funksjonen. Det gjøres ved at du klemmer inn utløser knappen halvveis (har kameraet den muligheten (no jeg regner med) så vil du kjenne at det er en slags "mellomstasjon") til det piper i kameraet og bilde gjerne fryses på skjermen. På Ixus og Cybershot kameraene vet jeg at når den er ferdig fokusert så kommer det opp noen grønne firkanter som markerer etter eller annet på skjermen... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 ehrnst: Prøv å ikkje kutt vekk deler av fangeren osv. Der du har fokusert på fangeren, få med heile, f eks det tredje bilete. Det første var tøft, men litt rot i bakgrunnen. Litt tøft når vi ser ein person i refleksane. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Bruk enter knappen mere flittig gutter/jenter. For det er så kjedelig og scrolle(vannrett) hele tiden. Bildene er så brede. og når dere ikke bruker ENTER, Blir det skrift helt bort til Østfold.. og jeg bor i Vestfold.. :rolleyes: Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 takk for tips:) prøvde meg litt mer idag, før jeg så tipsene da selvfølgelig:rolleyes: men, men....her er fler shots. obs MANGE bilder:cool: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by andrej1 Åssen felger er dette? På den Audien:) Er det RS6 felger? Ja det er RS6 felger ja, fine ikke sant:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Kaksa ehrnst: Prøv å ikkje kutt vekk deler av fangeren osv. Der du har fokusert på fangeren, få med heile, f eks det tredje bilete. Det første var tøft, men litt rot i bakgrunnen. Litt tøft når vi ser ein person i refleksane. personen i refleksene er meg:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Manuell personen i refleksene er meg:D LOL!!! trodde det var dib jeg:D :D :D :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 lekte meg litt med bilen til kameraten min idag.. kvaliteten på bildene er ikke HELT topp pga 5 år gammelt digital kamera :P bilen man ser i refleksjonen er bilen min da ;P hehe ps.. den var akkurat nypolert av moa(eller hvordan det skrives på fransk ellerno) Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by rad3on lekte meg litt med bilen til kameraten min idag.. kvaliteten på bildene er ikke HELT topp pga 5 år gammelt digital kamera :P bilen man ser i refleksjonen er bilen min da ;P hehe ps.. den var akkurat nypolert av moa(eller hvordan det skrives på fransk ellerno) Calibra'n blei blank den ja =) min som er neste nå tenker jeg? hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 hehehe jaja.. skal ikke være no problem det.. bare jeg finner en dag jeg har fri på.. jobber så sinnsykt mye i sommer :P Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Kan ikke dy meg.. slenger inn et par bilder jeg tok i helgen! Sikkert noen som har sett dem, før men men.. :) Pene farger på dette bildet: Også syntes jeg dette ble ganske kuult for man ser at bakhjulet går fortere enn forhjulet: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Kjører så fort at party teltet velter :eek: Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hehe nei, det sto litt opp mot skråningen for ikke å la speakeren få alt bergensregnet i hue. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 JEG VIL HA SÅNN KAMERA !!!! Som altid, drit pene bilder andy! mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg