Cozzie Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Lethal JEG VIL HA SÅNN KAMERA !!!! Hvilket kamera er det? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Cozzie Hvilket kamera er det? Canon 300D... Skikkelig kamera. :) Drit digg! Lethal: Takk! :) Tok bl.a. dette i dag: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 hihihi... man kan se "appelsinhuden" i lakken.. :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Golf i solnedgang! Er ganske fornøyd med resultatet selv! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Syntes dette bilde ble litt bra jeg... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Har vert ute med kameraet en tur og tenkte jeg skulle poste resultatet. Er ikke så bra kvalitet på kameraet da men... Ixus v2. Har bare 2 megapixel. Hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Lekte meg litt med industriell bakgrunn... Synes forresten det blir mer og mer stemning i bildene jo lenger ut på dagen man kommer og sola får sjansen til å legge seg lenger ned... Gir bedre reflections i bilene... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by rad3on hihihi... man kan se "appelsinhuden" i lakken.. :D Mye mulig at Alfa Romeo bruker den samme lakkeringsopplegget som Mazda har gjort med f.eks dørene på MX5'ene sine... Men andre ord, ikke dårlig lakkjobb, men heller en spesiell effekt som fabrikken har bestemt seg å bruke for å sørge for lengre levetid/mindre riper... Det vil si at lakken er grovere og litt "ruglete", men derimot virker mye mer robust og kraftig... Jeg for min del har fortsatt til gode å se steinsprut og mye riper på den "kraftige huden" på en MX5... Derimot fangere og panser osv. på MX5'ene har tynt lag med lakk eller no.. Veldig lett å bli ripet... Anyways, det var nok off topic for min del... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 S-2000: tar du av skiltet ditt hver gang du skal ta bilde av bilen? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Syntes jeg var meget heldig med dette bildet. BIldet er tatt med ett billig canon a60 kamera med 2,1 mega pixler. Hva syns dere ? Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by CyberAage Syntes jeg var meget heldig med dette bildet. BIldet er tatt med ett billig canon a60 kamera med 2,1 mega pixler. Hva syns dere ? Ett helt vanlig kjedelig bilde av bilen fra siden? OG da er jeg ærlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Nei, jeg tar ikke alltid av skiltet... Jeg pleier alltid å stikke innom PS for å resize bildene, samt evt. snu de (slik at jeg får best mulig vinkel på tross av at jeg holder kameraet skeivt o.l.)... Da pleier jeg også feie over nummerskiltet og har vel etablert policy om at "svart sladd" ser best ut på min bil kontra hvit sladd med evt. blurring... :P Anyways, har et til som jeg prøvde å leke meg litt med... Resultatet ble som så som med tanke på at bilen var veldig støvet ned og derfor ødela mye av "sol og himmel reflections" i lakken... @ CyberAage Synes det ble tøft med tanke på at himmelen/naturen ble reflektert i lakken... Synd med den ene bulken i døra bare... Nå som jeg først ble så opphengt i speil effekten på resten av karosseriet, var det uungåelig å legge merke til... Når på døgnet ble bildet tatt forresten? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Bildet ble tatt i 7-8 tiden på ettermiddagen. Tok bare bilder av bilen til kompisen min for å legge ut for salg. Syntes bare det ble bra med refleksjoner, selv om man ser de 2 bulkene på siden meeeget godt. Vi har veldig mye forskjellig lys her oppe i nord :) -> http://www.sprett.net/modules.php?set_albumName=album22&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php <- Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Her er noen bilder jeg har tatt rundtom på div. treff. De fleste er fiksa litt på i Photoshop, som Sharpen, litt Levels osv. Ble fornøyd med resultatene. Hva synes dere? Noen tips? Mine favoritter er muligens Audi bildet eller EVO bildet, og Supra bildet. Kan ikke helt bestemme meg mellom de første. Jaja, hva syns dere? :) Setter pris på tips og triks. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Lars: Jeg syns du burde fått med hele fronten på audi og golf-bildene. Manlger liksom noe slik de er nå. EVO-bildet var litt festlig. Evo'en har ikke sett sånn ut før. Fikk frem andre former ved å bruke den vinkelen. Kult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg