MrKadett Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Lethal Fin kadett! Men synes compomotive blir brukt litt vel mye på kadettene nå for tiden, Men det er jo rått da:) Motor, understell? Rå bil og fine bilder!!! Men hvorfor ingen fanger bak? Ville heller kjørt uten foran :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by MrKadett Men hvorfor ingen fanger bak? Ville heller kjørt uten foran :) Den skal på ;) Må vel rettes og lakkes først mener jeg... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Slenger opp noen bilder. Cagiva`n på en gårdsvei. Cagiva`n tatt fra båten min. Noen kommentarer? Hva er bra? Hva er ikke så bra? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by Evjen Slenger opp noen bilder. Cagiva`n på en gårdsvei. Cagiva`n tatt fra båten min. Noen kommentarer? Hva er bra? Hva er ikke så bra? Kan vi kanskje få se den sykkelen på vanlig vei? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by Evjen Slenger opp noen bilder. Cagiva`n tatt fra båten min. Noen kommentarer? Hva er bra? Hva er ikke så bra? Tøft bilde, 13 nr skiltet skulle ikke vært der men Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by viper Kan vi kanskje få se den sykkelen på vanlig vei? Joa, kommer vel kanskje noen bilder derfra også. Originally posted by rairai Tøft bilde, 13 nr skiltet skulle ikke vært der men Takk for det, nr. 13 skiltet er kanskje litt i veien, synes egentlig ikke det gjør noe, men skulle nok ha treffi med baugen litt mer midt på. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Dette har gutten min tatt av bilen min...Syns det ble ganske kult :) Litt "sug" i bildet liksom. Dette tok jeg i april en gang....Syns det var litt ok også. Har absolutt ikke verdens beste kamera, men bare det at vi får bilen til å se strøken ut på bilder syns jeg ikke er så værst ;) hehe..... Drømmen vår er ett digitalkamera med speilrefleks....:) Bildene ser bedre ut hvis man lager en "ramme" rundt dem sånn som Laaars har gjort med bildet fra Asker(som jeg forøvrig syns er kjempebra!!!!), men sitter på jobb nå, så det får jeg ikke gjort. Fikk bare lyst til å slenge opp de bildene ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by civic_girl Dette har gutten min tatt av bilen min...Syns det ble ganske kult :) Litt "sug" i bildet liksom. Dette tok jeg i april en gang....Syns det var litt ok også. Har absolutt ikke verdens beste kamera, men bare det at vi får bilen til å se strøken ut på bilder syns jeg ikke er så værst ;) hehe..... Drømmen vår er ett digitalkamera med speilrefleks....:) Bildene ser bedre ut hvis man lager en "ramme" rundt dem sånn som Laaars har gjort med bildet fra Asker(som jeg forøvrig syns er kjempebra!!!!), men sitter på jobb nå, så det får jeg ikke gjort. Fikk bare lyst til å slenge opp de bildene ;) [/b] Bra bilder og tøff bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Ett nytt bilde jeg ble fornøyd med: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Lekkert!!!! :) Hvor er det bildet tatt? Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Lethal: Rå kadett! syns compromotive felgene gjør seg no jævli på de bilene! men hvordan åpnes dørene?? er det jeg som ikke ser?? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by civic_girl Lekkert!!!! :) Hvor er det bildet tatt? hehe under E18 mot Porsgrunn :D ,kjørte rundt en stund for og finne bra "location" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Var nettopp nede i Finland i Jyksikasikukkilathisakiettellerannet å så på WRC sammen med en kompis, og tok et par bilder der nede;) Bildet av skodaen er jeg veldig fornøyd med (Fokus på "NESTE" som er hovedsponsor) Pen Peugeot En liten råtass i full fart Ingen av bildene er justert eller moddet i PS, annet enn sized ned fra 1600. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Tok disse natt bildene av cosworthn til en kamerat... hadde ikke noe og feste kameraet med så ble noen uskarpe bilder.. Ikke justert i photoshop kun nedjustert fra 2200x1800 til... ett eller annet! Ble mest fornøyd med det øverste egentlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Hehe, er så genialt det klistremerket i bakruta til Kenth.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg