Kimman Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by KeLoN Ja, hadde vært behageligere her om alle var irvig med å bruke Image size!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Mye farge, jeg prøver å få fram dybden i lakken. Tester dybdeskarphet. Alle bildene er tatt med Cybershot P10, forstilling for nattbilder på stativ selvutløser er brukt for å hindre bevegelse i bildet. Resten av bildene finnes her de 6 første bildene er en timelapse av poleringsjobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Her er noen bilder jeg har tatt.. Kom med kommentarer. Her er et fra gatebil, som jeg synes ble ganske kult: Bilde 1 Her er et jeg tok i Monaco. Bilde 2 Her er det siste, som ikke har noe med bil å gjøre. Bilde 3 -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Har tatt noen bilder i sommer: Vad tycks? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Et jeg tok på Gatebil av den ultra-lave Bimmern. Ble mycket fornøyd. Er noe justert i Photoshop. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 70c: Fine bilder, men aner jeg litt "juks" med kontrasten? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Blugh Viking, har du dette bildet i høyere oppløsning? http://gallery.imprezadriver.com/albums/Teknisk/natur_011l.jpg Kanskje her: http://www.evo.no/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=46 Hvis ikke, så skal jeg se om jeg rekker å legge ut et større. Edit: Bilde! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng 70c: Fine bilder, men aner jeg litt "juks" med kontrasten? Jeg har justert litt på kontrasten i PSP om det var det du siktet til. Enkelte digitalkamerabilder har tendens til å bli livløse og "tåkete", så da synes jeg det er på sin plass å skru litt på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Viking067 Fyf... For et vanvittig pen bilde!! :eek: !!Pent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Et bilde av bilen min jeg er ganske fornøyd med. Kommentarer? Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by The Mazta' Et bilde av bilen min jeg er ganske fornøyd med. Kommentarer? Stilig bilde! Skal jeg sette fingeren på noe så må det være: Lys! Også synes jeg den sensur av skilt plate tingen din ødlegger litt.. Men i grunn ganske stilig bilde.. Bra sug, røff bakgrunn, stilig med vannet! mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Dette, som ligger på evo.no tatt av Viking er jo magisk, han har ett fantastisk utgangspunkt på ultrarene Svalbard: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Jøss! Tråden lever enda :) Moro å se! Er tilbake på Bilforumet etter en laaang vinterferie sombrero Til ære for tråden bidrar jeg med et bilde jeg tok for Autofil sist sommer: Copyright: Kid-A Vi sitter i en BMW 5-serie, foran har vi en A6 og en S-Type Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Sinnsykt stilig komponert Kid! Syykt å se på når du får alt så klart og uklart hver for seg! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg