TurboDad Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Var en flott bil du har. Likte fargen på den. Hva heter fargen da? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Par bilder jeg har tatt..Hva syns folket da:)? Flere som har funnet ut at hangaren på Fornebu er en fet location? :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 fargen er orginalfargen til Lamborghini..:D Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hva slags kamera er BMW bildene tatt med? Har gått å siklet etter et Canon EOS 350D noen uker nå. Kvaliteten på de bildene der gjør det jo ikke noe bedre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 er et eos 300..med masse linser og stæsj..8mb..Flott kamera ja:)Var første gang jeg brukte det da på de bildene der..Blir vel bedre etterhvert :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tok et par bilder av bilen min her om dagen. Ble ganske fornøyd med disse to, selv om de er milevis fra perfekte. ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 fargen er orginalfargen til Lamborghini..:D Ah derfor den er så jævla kul :titties: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Har tatt noen bilder jeg også... Rakk nesten hele solnedgangen, men var på "location" med en drøss andre folk og mye rot rundt,(skulle ned for å ta bilder av USS Saipan, den lille jolla som USA stilte med til 100-års markeringen av unionsoppløsningen) så bil bildene ble ikke alverdens. Superglad for kritikk, har akkurat begynnt å knipse bilder og vil lære... masse... Legger de inn som thumbs, så dere får klikke de opp. Tar med et av båten også, for jeg synes det ble ganske fett sombrero De bildene som det ser ut som er like skal ikke være det.. litt fargeforskjell med tanke på lys og sånn... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 stille med bilder her nå,varme opp tråden jeg da doh dette ble da bra? :) Er dette tatt i Lillehammer?? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Her er noen av mine. Bilder fra Gatebil på Vålerbanen, En Dag på Strippen på Gardermoen, og noen tatt her hjemme! Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Er dette tatt i Lillehammer?? jepps................! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Intr. tråd dette, mye å lære :) måtte prøve meg på noen bilder jeg også. Favoritt bilde ble dette: Eneste jeg er misfornøyd med er at støtfangeren er sprukket :( Flere finnes her: http://bilder.7kt.net/VW-Golf-2%2C0-GTi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Noen bilbilder av meg kommer i løpet av dagen da jeg får laddet opp mitt nye 350d som ligger på posthuset å venter..;) :thumb Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Noen bilbilder av meg kommer i løpet av dagen da jeg får laddet opp mitt nye 350d som ligger på posthuset å venter..;) :thumb []D[][]v[][]D Grattis med rått kamera! Hold oss oppdatert! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Intr. tråd dette, mye å lære :) måtte prøve meg på noen bilder jeg også. Favoritt bilde ble dette: Eneste jeg er misfornøyd med er at støtfangeren er sprukket :( Flere finnes her: http://bilder.7kt.net/VW-Golf-2%2C0-GTi Vet ikke om du tenkte over det, men det er i utgangspunktet et utrolig kjedelig "standard" bilde, men det blir et sykt suug i bildet pga kraftledningene og bakgrunnen! Stilig! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg