antheus Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Jeg personlig ville gått for et kamera i Nikon Coolpix serien. Blir pene bilder, og du får mye for pengene. Har selv hatt noen, men har nå tatt steget opp til speilrefleks. Nikon D70: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 kvaliteten er dritt fordi det er scanna inn av et bilde jeg tok forn non år siden med et gammelt kamera.. brukte 20-25sek på disse bilda.. (de er ikke redigert) Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 et par jeg tok av bilen min.. tatt med en ixus 40.. ligger allerede ut men :rolleyes: (heller ikke redigert) Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Kjedet meg litt i kveld, og det resulterte i en liten fotosession.. Jeg synes ikke de ble så verst ihvertfall, eller hva? :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Kjedet meg litt i kveld, og det resulterte i en liten fotosession.. Jeg synes ikke de ble så verst ihvertfall, eller hva? :) Jeg synes det første bildet var kult. Spesielt rundt lyset Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 bilde fra ringenturen jeg nettopp hadde: ikke justert i PS, vet det må beskjæres ( altfor mye grus i bunnen) Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 enda et, tatt nedmot Breidscheid for de som er kjent. (JA, vet det er en sykkel men) *stemningsbilde* Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Må si meg fornøyd med bildene fra B4U-treffet på rudskogen, men ett par favoritter stikker seg fram: Full Size Full Size Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Her er et bilde som jeg tok av mopeden min rett før jeg solgte den. Ja, det ser litt teit ut når det er blurry i PS, men syns det ble mye bedre enn det var. Tatt Med Canon Ixus V2 :shake Skulle ønske jeg hadde et ordentlig kamera, så jeg kunne fått dybdeskarphet i sånne bilder. Det som er gjort i PS er blurring, og litt småjustering av farger. Kommentarer? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Her er et bilde som jeg tok av mopeden min rett før jeg solgte den. Ja, det ser litt teit ut når det er blurry i PS, men syns det ble mye bedre enn det var. Tatt Med Canon Ixus V2 :shake Skulle ønske jeg hadde et ordentlig kamera, så jeg kunne fått dybdeskarphet i sånne bilder. Det som er gjort i PS er blurring, og litt småjustering av farger. Kommentarer? det så meget fin ut synes jeg. mange lugne bilder her, keep'em comming. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 KUnne noen ha fått vekk gresset på taket? :P uten at man kan se at det er gjort noe i PS! (Og nei, vil ikke kutte noe på bildet) http://img8.imageshack.us/my.php?image=dsc025991ef.jpg TAKK! hellothere Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 KUnne noen ha fått vekk gresset på taket? :P uten at man kan se at det er gjort noe i PS! (Og nei, vil ikke kutte noe på bildet) http://img8.imageshack.us/my.php?image=dsc025991ef.jpg TAKK! hellothere skremte nesten meg selv med dette resultatet... fornøyd? redigert bilde Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det var veldig bra helt til du kom bakerst på bilen, der har du kutta helt rett. ikke fulgt linjen til bilen som begynner å gå nedover igjen. så nå ser det ut som jaguaren til han far er stasjonsvogn :P men ellers veldig bra =) takk! Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jeg har ett broblem: Jag ska köpa en digitalkamera (för att ta bilder på bilar med), men hvilken kamera ska jeg köpa ???? Den får ikke kosta mer än 3,000 og måste finnas i butik, helst japansk... Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Her er et bilde som jeg tok av mopeden min rett før jeg solgte den. Ja, det ser litt teit ut når det er blurry i PS, men syns det ble mye bedre enn det var. Tatt Med Canon Ixus V2 :shake Skulle ønske jeg hadde et ordentlig kamera, så jeg kunne fått dybdeskarphet i sånne bilder. Det som er gjort i PS er blurring, og litt småjustering av farger. Kommentarer? Hva mener du med å få dybdeskarphet i bilder med "ordentlig kamera"? Hvis du mener å få stor dybdeskarphet er det akkurat det du har fått på dette bildet, men forsøkt å redusere i PS. Personlig har jeg lite til overs for blurring i fotoprogram, men greit nok. Skal du ha liten dybdeskarphet må objektet (i dette tilfellet mopeden) stå lengre fra veggen, og du ha større blenderåpning/stå et stykke unna med større brennvidde (zoom). Uansett vil jeg tro det er litt vanskelig å få et såpass stort objekt til å stikke veldig tydelig frem fra bakgrunnen, noe som er lettere om man fokuserer på detaljer. Vet ikke om dette gav noen mening, men du får prøve deg frem med de tilgjengelige funksjoner kameraet ditt har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg