Gå til innhold

Tips fra Kid-A

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

får vel hive meg på her jeg også..

punkt nr. en.. hver forbanna gang jeg syns det er fint lys ute (type litt mørkt) springer ut med kamera mitt, så blir bildet helt svart..ser nesten ikke kjerra...hvorfor?! bruker Kodak DX6440

ingen av bildene uder er rørt i PS

siste bilde av bilen min, tatt fort og gæli etter vask, hadde kamra i kjerra, så tok bilde rett ved der jeg vaska, ikke veldig spennende, men kom gjerne med tilbakemelding (har ikke fullsize her nå, så det er forminska) :

Picture%20003.jpg

hafsengen, stress å ta bilder i breisladden :hammer :

Picture%20077.jpg

Picture%20078.jpg

Picture%20079.jpg

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 922
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

har ingen bilder å legge ut nå, men trenger tilbakemelding/erfaringer med et kamera.. Canon EOS 350D, er det noen som har prøvd dette? og kan gi meg noen tilbakemeldinger?

Mange meninger, men er ett av de beste digitale speilreflekskameraene du får tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen bilder å legge ut nå, men trenger tilbakemelding/erfaringer med et kamera.. Canon EOS 350D, er det noen som har prøvd dette? og kan gi meg noen tilbakemeldinger?

Det skal være veldig bra, men fotografen som lånte meg sitt Canon EOS 10D i helgen anbefalte å heller se på EOS 20D da jeg nevnte 350D.

På bruktmarkedet er EOS 10D ett svært bra kjøp, dette bildet, som jeg er veldig fornøyd med er tatt med EOS 10D med Tamron 28-300mm

th_IMG_9339_1024.jpg

1024x600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. minuset med 20D er at det er dobbelt så dyrt nesten :P

bestilte meg 350D jeg :P håper det kommer før helga, så jeg rekker corrado-treffet på lørdag kanskje :D

Tror du blir meget fornøyd. *venter til det blir litt billigere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange meninger, men er ett av de beste digitale speilreflekskameraene du får tak i.

...nei... det er ett av de billigste digital-speil kameraene du får tak i... det er faktisk ett av de dårligste i speilrefleks klassen, nettopp fordi det er billig, og mange trenger ikke kvalitet man får med f.eks 1D serien..

beste er vel fortsatt 1DsMK2, som har en fin prislapp på rundt 60k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nei... det er ett av de billigste digital-speil kameraene du får tak i... det er faktisk ett av de dårligste i speilrefleks klassen, nettopp fordi det er billig, og mange trenger ikke kvalitet man får med f.eks 1D serien..

beste er vel fortsatt 1DsMK2, som har en fin prislapp på rundt 60k

Et av de dårligste i speilrefleksklassen? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som å sammenligne en Cadillac med tomatkasse og sofa mot en Lotus Elise. Sikkert nydelig å cruise rundt i, mens frøken Elise springer raskere rundt banen. Eller noe sånt.

Ixusene er Point and Shoot for bestemor og alle andre som digger det (har et par selv og)

Mens Powershot-serien ligger et sted mellom disse og semiproffe kameraer med div justeringsmuligheter, mot Ixusenes automatinnstillinger for det meste.

Ok, Takk for grafisk forklaring :) Vurderte nemlig ixus 700 nettopp fordi det skulle ha litt muligheter for å justere lukketid og blenderåpning (er det ikke det det heter da?). Er ikke dette tilfellet?

Jeg er egentlig på jakt etter et kamera til 3-4 lakser som kan ta greie til gode actionbilder av biler samt at jeg vil ha optikk som gjør at jeg slipper å slite med korn i bildet og sånn..

Vil disse powershotkameraene være bedre?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider