Gå til innhold

"Aftermarket" panser?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Originally posted by GolfRallye

Litt høy pris det.

Er aktuellt hvis det er like fint som den golfen som er avbildet, har lufinntak til kupêviften og med scoop( type cosworth eller lignende) på hver side.

litt høy pris????det er en god pris det....5000 må man som regel gi for et i glassfiber.får det ikke billigere noe annet sted.jeg lager det ikke under den summen.koster meget i matterialkostnad å produsere slike panser.og det blir som det på bildet.cosworth har ikke scoop.subaru og mitsu evo har det.

jeg lager hvertfall ikke luftinntak i panseret til den prisen.

var bare et tilbud for å være grei.

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

litt høy pris????det er en god pris det....5000 må man som regel gi for et i glassfiber.får det ikke billigere noe annet sted.jeg lager det ikke under den summen.koster meget i matterialkostnad å produsere slike panser.og det blir som det på bildet.cosworth har ikke scoop.subaru og mitsu evo har det.

jeg lager hvertfall ikke luftinntak i panseret til den prisen.

var bare et tilbud for å være grei.

Dyrt hvis det var uten luftinntak for kupevifte og motorrom.

Dyrt i forhold til http://www.revelationtuning.com/Hoods.htm

Ok pris hvis det var med i prisen.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt for dumt å sammenligne med usa da.

samme som å si at noen er dumme hvis de har gitt 300000 for en ny golf i norge når man får den for 160000 i sverige;)

det firmaet du reffererte til tar dobbelt så mye får et panser med scoop på.det hadde jeg tatt det samme for.dvs.samme pris med eller uten den opphøyningen.men ekstra for luftinntak.

nytter fortsatt ikke å sammenligne utland og innland på priser.

dessuten er det få som bryr seg om friskluftsinntakene i bakkant på panseret.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

litt for dumt å sammenligne med usa da.

samme som å si at noen er dumme hvis de har gitt 300000 for en ny golf i norge når man får den for 160000 i sverige;)

det firmaet du reffererte til tar dobbelt så mye får et panser med scoop på.det hadde jeg tatt det samme for.dvs.samme pris med eller uten den opphøyningen.men ekstra for luftinntak.

nytter fortsatt ikke å sammenligne utland og innland på priser.

dessuten er det få som bryr seg om friskluftsinntakene i bakkant på panseret.

mvh

Synes ikke det blir dumt å sammenligne med USA eller andre land.

Nesten alt jeg kjøper til bilen kommer enten fra USA eller Tyskland. Internett gjør det enklere for privatpersoner å få tak i det de ønsker direkte uten å gå gjennom firmaer som gjerne ganger prisen med 2 før de sender det videre.

Nå blir det lite aktuellt å kjøpe panser fra USA pga de høye fraktkostnadene de tar. Tyskland er en mulighet da.

Nå er norske biler utsatt for en sinnsyk avgiftspolitikk så det blir ikke riktig å bruke den sammenligningen.

Når jeg refererte til det firmaet så tenkte jeg på det vanlige pansret som koster $325. Det blir vel ca. 2500 kr.Om det er luftinntak på det vet jeg ikke.

Når jeg sier at det er LITT dyrt så er det fordi det henger sammen med hva jeg er villig til å betale. Jeg vet ingenting om hvor mye matrialkosnadene er eller hvor lang tid det tar å lage det.

Blir vel til at jeg må finne frem saksa å skjære hull i panseret.

:)

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider