Gå til innhold

Civic type-r - 200sx s13 drift spec!!!

Ranger emnet

civic type-r

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror han mente sideskjørta ja.....:bump

akkurat den stlinga jeg kikka på og.. har lenge vurdert en s13 men ikke riktig bestemt meg enno.. ville selv ha investert i s15 frontconversion da:D digger den;)

mulig mulig.. men man får vente å se hva som skjer, her er det mye planer i hode som vil bli realisert når det er penger til det. =) Holder noen ting hemmelig også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan jeg vel oppdatere litt til her:P

Kan si jeg ikke er helt fornøyd etter å ha sett bilen, felgene er rett å slett en del hakk for små, må ha 8*18" å 9*18" men det blir til våren igjen.!!

Stylinga kommer kanskje også til å byttes, det får vi se. lakken er jeg usikker på, synes faktisk fargen er kul jeg. :lol:

Bilder av bilen som andre har tatt av den på et lokalt treff i helga.

Som dere ser så passer felga rett å slett ikke på bilen, for små, for smale, for mange eiker:P alt er galt:P hehe

Noen komen

tarer på hvordan det ser ut.. ps. skiltenes plasering er midlertidig.!!

bilen2.jpg

bilen3.jpg

bilen4.jpg

bilen5.jpg

bilen6.jpg

bilen7.jpg

Ps. kjøpte noen billige stoler fåreløbig av en kompis for 1500 spenn.

type-rstolene.jpg

strøkene.!!!

sparco belter er også bestilt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette, selv om jeg ikke helt likte det "Type R" merket du hadde på stolene ;) ..men klart, når du fikk dem så billig hadde nok jeg kjøpt dem også.

Blir moro å se bilen med noen større og bredere felger ja :D

jeg fant netopp rette ordet for type-r, jeg hater type-r merket. skal se hva det koster å få sydd nytt trekkd er for å slippe å ha det!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider