Mazda-boy Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Damn den var/blir fin! Likte de planene der. Stå på! Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Er dette j-blood bodykit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Sorry at jeg spør, men limt? Bare sideskjørta da mener du? Man limer ikke front og hekkfanger? Hehe. hehe, ja sjørter er limt me sika men er ikke limt så godt at de ikke kan fjernes.. :D front å bak er skrudd. sidesjørter er skrudd i forkant å limt alle plasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 tror han mente sideskjørta ja.....:bump akkurat den stlinga jeg kikka på og.. har lenge vurdert en s13 men ikke riktig bestemt meg enno.. ville selv ha investert i s15 frontconversion da:D digger den;) mulig mulig.. men man får vente å se hva som skjer, her er det mye planer i hode som vil bli realisert når det er penger til det. =) Holder noen ting hemmelig også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Er dette j-blood bodykit? nå husker jeg ikke i farten hva dette heter.. men noe heter det ;D jeg syns dette var fint så tok det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Er dette j-blood bodykit? jepp:) Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Åssen var passformen på det kitet der da? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Åssen var passformen på det kitet der da? hehe måtte litt tilpassing på sjørter å så måtte g fjerne blink lys hål på fangeren. Måtte o sjære til å plasere å sparkle til lykter (park å blink lys) .. men ellers greit:P hehe:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har handlet meg noen billig seter, men de er bedre en de orginale. de fikk jeg for 1500 kr... Bestilt røde sparco seler. 4 punkt. som sagt så er stereo solgt så nå har jeg 1 cd spiller å no høytalere bare :p like gret ;D:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ja da kan jeg vel oppdatere litt til her:P Kan si jeg ikke er helt fornøyd etter å ha sett bilen, felgene er rett å slett en del hakk for små, må ha 8*18" å 9*18" men det blir til våren igjen.!! Stylinga kommer kanskje også til å byttes, det får vi se. lakken er jeg usikker på, synes faktisk fargen er kul jeg. :lol: Bilder av bilen som andre har tatt av den på et lokalt treff i helga. Som dere ser så passer felga rett å slett ikke på bilen, for små, for smale, for mange eiker:P alt er galt:P hehe Noen komen tarer på hvordan det ser ut.. ps. skiltenes plasering er midlertidig.!! Ps. kjøpte noen billige stoler fåreløbig av en kompis for 1500 spenn. strøkene.!!! sparco belter er også bestilt !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ser bra ut dette, selv om jeg ikke helt likte det "Type R" merket du hadde på stolene ;) ..men klart, når du fikk dem så billig hadde nok jeg kjøpt dem også. Blir moro å se bilen med noen større og bredere felger ja :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ser bra ut dette, selv om jeg ikke helt likte det "Type R" merket du hadde på stolene ;) ..men klart, når du fikk dem så billig hadde nok jeg kjøpt dem også.Blir moro å se bilen med noen større og bredere felger ja :D jeg fant netopp rette ordet for type-r, jeg hater type-r merket. skal se hva det koster å få sydd nytt trekkd er for å slippe å ha det!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veivalsen Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Fin bil du har :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Slike felger som den røde ovenfor skulle du hatt:cool: Tror det er Work felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Du må få deg spacere gutt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg