MortenM Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hvite instrumenter?? -------------------------------------------------------------------------------- noen her som har noe sånt liggende på pc ell kan hjelpe meg å lage til G2 GTI er jo så dyrt å kjøpe :( skal ha hvite ell no Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Søk :) er tatt opp VELDIG mange ganger :) ellers så kan jeg nevne at det lønner seg å kjøpe i grunn.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Etter 7-8 forsøk på å ordne hvite skiver til gti-r her så forslår jeg at du kjøper.. :P Eller så er det jo knall tøfft med plasma skiver også! Se ebay.co.uk .. søk etter golf 2 plasma eller no i den duren.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg har et forslag.. Kjøp/Last ned photoshop, om du har litt erfaring med PS, så lager du skivene selv.. Nå vet jeg ikke om man kan ta ut orginale skiver og scanne de.. men, om man kan det så scan de og rediger de i photoshop.. Kjøp noen fotoark eller hva enn det heter med en bokhandler eller noe.. (ganske stive/glinsende ark med grov bakside) Bruk print-funksjonen til photoshop (den er mer eller mindre nøyaktig, noe som windows-print-tingen-av-bilder ikke er) Klipp ut instrumentene.. og voila! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg har skiver på pc'n.. få epostadressen din så sender jeg.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg