bing Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Denne gangen kanskje noen får opp øya når en "kjendis" dør? Fra VG-Nett Pål Arne Fagernes drept i frontkollisjon. Dette er vraket av bilen spydkasteren og bokseren Pål Arne Fagernes (29) kjørte da han frontkolliderte med en trailer. Traileren hadde 25 tonn granittstein i lasten da den var på vei nordover på E6 gjennom Østfold i går formiddag. Pål Arne Fagernes kom motsatt retning på den samme veien i en sølvfarget Volkswagen Polo. Rett sør for bomstasjonen ved Moss kom Fagernes' personbil over i motgående kjørefelt og frontkolliderte med steintraileren. Fagernes var død da hjelpemannskaper kom til stedet. - Det var et mareritt. Alt gikk så fort. Refleksen i meg forsøkte å kaste vogntoget av veien. Men det var til ingen nytte, sier Ingvald Fredagsvik, sjåføren i steintraileren. Kjørte igjen I går kveld var ulykkessjåføren på veien igjen i Østfold i håp om å komme raskt tilbake til jobben som sjåfør for J. Sæther og sønn transportfirma på Frøya i Sør-Trøndelag. - Jeg har en kollega i Fredrikstad som jeg «øvelseskjører» litt med nå i kveld. Ekspertene sier at det er lurt å kjøre igjen umiddelbart når du blir rammet av noe sånt, sa han i går kveld. En tankbilsjåfør la merke til ulykkesbilen da den kjørte forbi ham på E6 sør for Vestby. - Han kjørte forbi meg og fortsatte videre med blinklyset på, sier tankbilsjåføren til VG. Ved bomstasjonen kjørte tankbilsjåføren på abonnement mens sjåføren av ulykkesbilen betalte. Feil kjørefelt - Jeg ble derfor liggende foran ulykkesbilen, men han kjørte forbi meg igjen. Det var åpent, oversiktlig og ingen kom imot da han kjørte forbi. En kort stund etterpå smalt det, sier yrkessjåføren. Politiet bekrefter at det var personbilen som forårsaket ulykken da den kom over i feil kjørefelt. - Det er på det rene at ulykken inntraff i nordgående kjørefelt og at personbilen av uviss grunn kom over i dette feltet, sier operativ uteleder Philip Bain ved Østfold politidistrikt. Traileren hadde lastet granittstein i Fredrikstad tidligere på dagen, og var på vei til Trondheim med lasten da ulykken inntraff. Politiet fikk melding om ulykken klokken 11.26. Åtte minutter senere var den første politipatruljen på stedet. Tjenestemennene konstaterte da at Fagernes var død etter den voldsomme møteulykken. 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Surt.... Jævlig surt! Fagernes var en av få kjendiser som gjorde som han ville og levde livet. Kjipt at det skulle ende på den måten! Også i en Polo da gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 en annen ting... han var ikke 30 engang.. R.I.P 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Var det egentlig noe stort tap? Eneste han gjorde var jo å stikke på fylla og banke møkka ut av andre. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Misforstått fyr som jeg hadde stor respekt for..... Han er vel ikke den eneste som banker folk i fylla. Sikkert ikke kult å fotografer rundt seg samme hva man gjør. Hadde sikkert kommet frem mye hvis vi hadde hatt paparazzier rundt oss hele tiden også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Jonaldo Misforstått fyr som jeg hadde stor respekt for..... Han er vel ikke den eneste som banker folk i fylla. Sikkert ikke kult å fotografer rundt seg samme hva man gjør. Hadde sikkert kommet frem mye hvis vi hadde hatt paparazzier rundt oss hele tiden også! Greit nok, men ikke det beste forbildet for unger. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Så spørs det om dette var en ulykke eller en "personlig tragedie". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Dette kom vel ikke som noen bombe. Fyren var jo notorisk lovbryter, fyll og fanteri bokstavlig talt. Like godt at det endte sånn. Godt at han ikke drepte noen andre, selv om jeg synes synd på den andre sjåføren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Virker som det er en del ulykker om dagen.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70566 '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Syns vi skal være forsiktige med og si både det ene og det andre. Om det var noe annet enn et uhell er det jo jævlig nok for familien fra før så vi trenger ikke rippe opp i det. Han døde og det er tragisk. Kanskje han fikk sola i øya i feil øyeblikk og ble litt uoppmerksom. Hvem vet? R.I.P 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by dalan Virker som det er en del ulykker om dagen.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70566 var godt å lese at jentas "status" er stabil.. håper hun kommer tilbake til det normale livet :) 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by dalan Virker som det er en del ulykker om dagen.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70566 Hmm, noe sier meg at detta var den typiske "jente i baksetet, gutt skal tøffe seg, kjører fort, kjører for fort, veien svinger fortere enn bilen"-ulykka. Eneste som mangla var "Sjåføren var en gutt i slutten av tenårene" eller "Sjåføren var en mann tidlig i 20-åra" Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Synes ikke det er riktig å spekulere i sånne ting uten å vite noe konkret, særlig ikke når liv har gått tapt. Dessuten er det stygt å prate stygt om folk som er døde. Sladder blir det nok av i mediene om ikke vanlige mennesker skal spekulere også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by CrZy_T Greit nok, men ikke det beste forbildet for unger. Hvorfor skal alle fly rundt og være forbilder for unger da? Han levde et liv i sus og dus og var seg selv..... Bare så synd at alle var ute etter han. Han var min favoritt-utøver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Virker ikke som noen personlig tragedie, for han hadde jo nettopp forlova seg da. Men det kan jo selvfølgelig være andre ting i såfall.... RIP 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg