Gå til innhold

Ennå en dødsulykke..

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonaldo

Idiotisk å dra frem de dårlige sidene nå!

Nei, nå skal alle snakke om for en flott fyr han var.

Det er jo det som er det politisk korrekte.

La oss se helt bort i fra at stort sett det eneste han gjorde var å drikke/dope seg og banke gørra utav folk når han var rusa.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

La oss se helt bort i fra at stort sett det eneste han gjorde var å drikke/dope seg og banke gørra utav folk når han var rusa.

Gidder ikke å krangle med deg om dette. Bare glem de sportslige prestasjonene og si det var bra han døde..... Så lur er du:ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk ja, men jeg synes synd på lastebilsjåføren jeg. Det er han som sitter igjen med det "jævlige" etter ulykken...

Pål Arne kjenner ikke så mye etter det...

Ulykke?? eller ???

Typhoon_

------------------------------------------------

Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pettergutt

Dette kom vel ikke som noen bombe. Fyren var jo notorisk lovbryter, fyll og fanteri bokstavlig talt.

Like godt at det endte sånn. Godt at han ikke drepte noen andre, selv om jeg synes synd på den andre sjåføren

For faen da. Man sier rett og slett ikke "like godt det endte sånn" sjøl om karen var litt sprelsk! Åssen "fanteri" er det du prater om? Han levde livet litt og slo ned folk inniblant (hvem gjør vel ikke det) og du sier at det var like greit at han døde? Beklager uttrykket, men JÆVLA TOSK!. Du kjenner ikke fyren engang! Jeg blir så oppgitt over sånne idioter som bare stormer fram om slenger leppa veggemellom uten å tenkte en jævla tanke først.

Om alle som levde livet og ikke var helt A4 "like godt" kan dø ville det blitt morsomt her på jorda.

RIP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

For faen da. Man sier rett og slett ikke "like godt det endte sånn" sjøl om karen var litt sprelsk! Åssen "fanteri" er det du prater om? Han levde livet litt og slo ned folk inniblant (hvem gjør vel ikke det) og du sier at det var like greit at han døde? Beklager uttrykket, men JÆVLA TOSK!. Du kjenner ikke fyren engang! Jeg blir så oppgitt over sånne idioter som bare stormer fram om slenger leppa veggemellom uten å tenkte en jævla tanke først.

Om alle som levde livet og ikke var helt A4 "like godt" kan dø ville det blitt morsomt her på jorda.

RIP.

delvis enig i det du sier her.. men.. slå ned folk er også en alvorlig ting å gjøre.. ikke noe alle gjørt (sånn som det virker når du legger det frem)

men det å ikke vise respekt ovenfor en død person... skam..

som bestemoren min ville sagt.. skamme seg..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

delvis enig i det du sier her.. men.. slå ned folk er også en alvorlig ting å gjøre.. ikke noe alle gjørt (sånn som det virker når du legger det frem)

men det å ikke vise respekt ovenfor en død person... skam..

som bestemoren min ville sagt.. skamme seg..

Alle går ikke rundt og slår ned folk, prøvde bare å få fram poenget mitt. Og blei litt revet med. Blir irritert når folk ikke viser snev av respekt for mennesker som akkurat har dødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Budstikka eller Aftenposten. Står også på VG-Nett at han hadde vingla fælt.

Men jeg har ikke klart å finne noen kilde som sier at det var fyllekjøring..

Kun at det vinglet, noe som KAN ha andre årsaker.

Hverken på budstikka.no, aftenposten.no, vg.no, eller dagbladet.no står det noe som helst om at de mistenker kjøring i påvirket tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår