Gå til innhold

pLxr's Opel Vectra B, trenger diverse småtips :)

Ranger emnet

Tidligere bruker

Anbefalte innlegg

:yodude: Ok store nye planer for bilen :D

1. Vurderer senking og jeg trenger tips, bilder og råd om http://www.autospar.no/ sine senkeskåler (senker kun 1cm, men blir kanskje mere senking senere). Hvordan er de?

2. Skal bytte leds i alle lys i dashbordet Untatt bak instrumentpanelet (pga fattern vil klikke visst jeg har rørt noe der ^^ han tror jeg kommer til å føkke opp speed0meteret (var no minifjører der ellerno jeg vet ikke ^^), og jeg kan kanskje tro han der :P Lysdiodene blir, masse blått, noe hvitt og noe rødt.

3. Lakke kaliperne mine!!

4. Finne på noe med koppholderplassen\askebegerplassen (hele den store plastikk klumpen), jeg vil sette noe annet der men beholde sigarett tenneren for strømtilgang :)

5. Modde frontgrillen min med å fjerne org "rillene" og plaste\sparkle igjen hullet\riper\steinsprut og få den lakkert i bilens farge samt sette sort netting bak. Slik som Trulsen her på forumet har gjort med sin bil.

så det jeg trenger:

-Leds (skal kjøpe en del 3mm 3v fra Clas Ohlson)

-Motstander (skal kjøpe en del ca 500ohm fra Clas Ohlson)

-Sort netting fra Mekonomen? (gi gjerne ett svar på det peneste)

-Sort sideblinkere (skal bestille fra autospar.no)

BTW: Ved request kan jeg skaffe \ lage guider til hvordan jeg gjør diverse ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*Update* Er 80% ferdig med punkt 2, nesten alle lysene jeg skal fikse på i første omgang er byttet med LED's :D visst du lurer på hva jeg mener med første omgang, så er det lys i el.vindu knappene, midtkonsoll og rundt cd-spilleren.. Alt untatt de foran rattet :( Men det kommer nokk :)

Mere punkter skal bli gjort og bilder vil komme snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lit av et prosjekt du har på gang der? Blir tøft å se bilder når du e ferdig men det e vell Haynes du tenker på?

Kor du bestilte den? Va innom den lokale bokhandleren (ikke i kabul) å spurte om ho kunne bestille den til mæ men når man først tenker at man skal spytte i noen kroner i det lokale næringslivet blir man pinadø avslått. Ho anbefalte mæ å bare google mæ frem til en side på nett...

Det kaller man service...

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, taker for det. Får se hvor jeg bestiller fra. Den boka er jo et must. Hadde en gammel Range Rover type 77 modell ellerno. Da var virkelig den bok gull værd!

Clund, du fra k.nes? Har du bilder av bilen din her i vectra forum?

F.eks i denne tråden

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta og slenge ut litt mere bilder av bilen din, montering av lyktene osv..

Senka bilen min for et par dager siden, kjøpte et Apex Sportkit med dempere og fjører av o2re her på forumet.. Gjorde seg virkelig mye..

40/40 senking, noe jeg syntes ble perfekt.

Og grillen må du ta og modde snart:) Spent på resultatet..

Skal lakke lyktelistene på min bil idag/kveld/natt :)

Kjøpte du samme frontsett som jeg har i min bil? Bilder?

Lykke til videre, Truls..

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja, Saab Kontakter ikke saab lykter. Men de manglet SEFF polene inni seg (kabelskoene), så jeg har vært strandet en halv uke til pga det, men etter å ha hørt at Opel _OG_ Saab ikke finner dette så var det en kar som jobbet overtid og fant dem til meg :D:D:D De fantes visst i flere størrelser, så fatter gikk for medium i første runde og håper på at de passer.

Og ja grillen skal moddes ja, men ikke enda.. BTW hva brukte du? Glassfiber til å ta igjen det store hullet?

OG Imorgen :D:D Daaaa, da skal jeg hente sideblinklysene mine (sorte) og den boka om bilen min ^^ den haynes eller hva faen :P + + + + Skal kanskje hente de kabelskoene, om de har kommet da seff.

Har forresten funnet felgene jeg skal ha til våren :D:D De er i 17" og jeg skal legge ut bilder av de, skal forresten kjøpes i Hønefoss en vårdag rett etter skolen :D PGA de har butikk på andre siden av veien ^^

Focal Access blablabla frontsettet jeg kjøpte kostet 1600kr var det vell, og det var 6" høytaller, diskant og delefilter. Det funket KNALL :D Bilder kommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider